رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
  • کد خبر : ۵۲۵۴۶
  • چاپ خبر : سیدحسین حسینی ؛ داور فوتبال جوان بافقی در مسیر ترقی
شرکت در نظرسنجی؛

سیدحسین حسینی ؛ داور فوتبال جوان بافقی در مسیر ترقی

داور جوان فوتبالی بافق در نظر سنجی هیات فوتبال استان یزد از بین هواداران و تماشاگران در فضای مجازی تاکنون توانسته است در ردبف های بالایی از این نظر سنجی قرار گیرد. به گزارش آفتاب بافق، سیدحسین حسینی بافقی با 24 سال سن پس از اخذ مدرک درجه سه داوری در سال 90 توانست به […]

داور جوان فوتبالی بافق در نظر سنجی هیات فوتبال استان یزد از بین هواداران و تماشاگران در فضای مجازی تاکنون توانسته است در ردبف های بالایی از این نظر سنجی قرار گیرد.

به گزارش آفتاب بافق، سیدحسین حسینی بافقی با 24 سال سن پس از اخذ مدرک درجه سه داوری در سال 90 توانست به دنیای قضاوت و سوت زدن در مستطیل سبز فوتبال وارد شود.

وی از علاقه و استعداد خویش در دوره ابتدایی و داوری در زنگ های ورزش مدرسه می گوید که دوستانش همیشه از او می خواستند موقع بازی فوتبال داور باشد.

حسینی پس از اتمام دوره تحصیلات متوسطه  وارد دانشگاه آزاد اسلامی بافق می شود و با حضور در دوره آموزش داوری فوتبال به ترتیب موفق به کسب مدرک داوری در های درجه 3 و 2 و 1 در بیرجند و شهرکرد می شود و پس از آن با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال شروع به سوت زدن در مسابقات لیگ دسته 2 می نماید.

داور جوان فوتبال بافق که در آینده نزدیک در دوره  داوری درجه یک فوتبال در سطح ملی شرکت خواهد کرد گفت : ملاک قضاوت در فوتبال برعهده فدراسیون و انتخاب هیات داوران می باشد که امیدوارم با استعانت خداوند متعال و دعای خیر دوستان و همشهریان با افزودن به تلاش و کوشش خویش بتوانم به آرزوی داوری در مسابقات بین المللی دست یافته و این افتخار را به  جامعه ورزشکاران و  فوتبالیست های بافق هدیه نمایم.

 حسینی در ادامه گفت : کانال هواداران فوتبال یزد با همکاری و مشاوره دپارتمان داوران استان قصد دارد بهترین داور و کمک داور فوتبال و همچنین بهترین داور فوتسال و فوتبال ساحلی استان را با نظرسنجی از کاربران خود انتخاب نماید که فوتبالی ها می توانند برای انتخاب گزینه مورد نظر به آدرس ذیل مراجعه و رأی خود را ثبت نمایند.

گفتنی است این نظر سنجی با هدف شناسایی و انتخاب بهترین داور فوتبال استان یزد در سال 96 می باشد که علاقمتدان تا ظهر روز پنجشنبه می توانند به آدرس :

@footballyazdfan

مراجعه و رای خود را به نام  داور مورد علاقه ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده