رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : ۵۲۵۹
  • چاپ خبر : كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بافق با حضور مدیرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداری یزد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد. مدیرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداری یزد در این نشست با […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بافق با حضور مدیرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداری یزد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداری یزد در این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل ها و منابع بانکی برای ایجاد اشتغال از اختصاص تسهیلات بانکی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان و گردشگری خبر داد و اظهار داشت : براي استان امسال 30 ميليارد ريال از سوي معاونت برنامه ريزي استانداري تخصيص داده شده كه آمادگي اين را داريم هر تعداد طرح كه در اين زمينه ها كار كرده باشند ضمن بررسي ، اعتبار مورد نياز به آنها تخصيص داده شود .

"سيد حسين دشتی" با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان و بهره برداری بخش مهمی از این طرح ها در آینده نزدیک گفت: در سطح استان بيش از 1050 طرح با حجم سرمايه گذاري بالغ بر پنج هزار ميليارد داريم كه در حدود 320 طرح نيمه تكميل بالاي 60 درصد در سطح استان شناسايي كرديم كه 20 طرح آن در شهرستان بافق مي باشد.

وي افزود: از مهم ترين طرح هاي نيمه تمام بافق مي توان به كارخانه توليد گندله در شهرك صنعتي و كارخانه نورد ميلگرد بافق مي باشد كه مشكلات آنها رصد شده و اميدواريم بخشي تا پايان و مابقي طرح در سال آينده به بهره برداري برسد .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اينكه مهارت يكي از مشكلات جامعه فعلي دربين فارغ التحصيلان مي باشد گفت : مديران وظيفه دارند ظرفيت سازي كنند و به آينده يك نگاه كار آفريني داشته باشد .

"حسين رياحي" ضمن تاكيد بر آموزش ويژه دانش آموزان و دانشگاهيان گفت : تناسب توسعه شهرستان با توجه به نيازهاي دانشگاهي و تحصيلي در سايه فناوري ، نوآوري و خلاقيت باشد .

فرماندار بافق در ابتداي اين نشست ضمن معرفي شهرستان بافق در زمينه هاي صنعت ، اشتغال و سرمايه گذاري گفت : بافق يك شهرستان معدني است كه به طبع آن صنايع جوار معدني و به لحاظ قرار گرفتن در پنج راه ريلي كشور مي طلبد در بخش صنايع جوار ريلي فعاليتهاي صورت گيرد كه مي تواند اثرات مثبتي در بخش اشتغال پايدار و اقتصاد در شهرستان داشته باشد.

"سيد مهدي طلايي مقدم" با تاكيد بر ایجاد خوشه های صنایع جوار معدنی وجوار ریلی ، نیازسنجی اشتغال ، توسعه فعالیت دانش بنیان و گردشگری و اعطای تسهیلات از صندوق توسعه ملی را مهمترین موضوعات بررسي شده در اين نشست خواند .

در پايان اين نشست اعضاي كارگروه نسبت به برنامه ها و اهداف كارگروه پيشنهادات و نظرات خود را ارائه كردند.

IMG_5318 IMG_5319 IMG_5320 IMG_5347 IMG_5353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده