رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
  • کد خبر : ۵۲۵۹۳
  • چاپ خبر : حضور فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان در کلاس های آموزشی طرح امگا

حضور فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان در کلاس های آموزشی طرح امگا

فرماندار بافق غروب امروز به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در آموزشگاه شرف، از کلاس های آموزشی طرح امگا شهرستان بازدید نمودند. به گزارش آفتاب بافق، غروب امروز فرماندار بافق به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاون آموزشی […]

فرماندار بافق غروب امروز به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در آموزشگاه شرف، از کلاس های آموزشی طرح امگا شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش آفتاب بافق، غروب امروز فرماندار بافق به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاون آموزشی آن با حضور در آموزشگاه شرف، از کلاس های آموزشی طرح امگا بازدید نمودند.

در ابتدا، اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق از حضور این مسئولان در آموزشگاه شرف،محل برگزاری کلاس های آموزشی طرح امگا تقدیر و تشکر کرد.

وی فرماندار بافق را پیشقدم و مصر به اجرای این طرح آموزشی دانست که برای اولین بار در شهرستان بافق انجام می شود.

رنجبر همچنین از زحمات مهندس مظفری موسس بنیاد خیریه نوسازی مدارس این شهرستان به عنوان فردی که همیشه یاور و همراه آموزش پرورش و پیشرو در مشارکت و انجام کارهای خیر از جمله ساخت مدارس بوده است،تقدیر و تشکر کرد.

سپس زاده رحمانی فرماندار بافق ضمن تشکر از کادر آموزشگاه شرف، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و مهندس مظفری موسس بنیاد خیریه نوسازی مدارس شهرستان بافق گفت: نسل امروز بیشتر به دنبال کارهاي يدي در معادن شهرستان است و امیدواریم اين روند تغيير كند و اگر به سمت معادن هم می روند به عنوان يك نخبه بروند و كارهاي دانش بنيان را در معادن انجام دهند و همواره پيشرو و ترقي خواه باشند.

وی با اشاره به مساعدت های دکتر فتاحی، رئیس نظام پزشکی تهران برای ساخت اورژانس بین راهی بافق – سیریز گفت: سال ها پیگیر ساخت این اورژانس بودیم اما بودجه آن تامین نمی شد، طی گفتگو با دکتر فتاحی در ایام عید، پس از گذشت 2 الی 3 هفته این بودجه در تهران با مساعدت ايشان تامین شد.باید تلاش کنیم تا این چنین چهره هایی برای بافق و کشور تربيت كنيم.

زاده رحمانی با اشاره به ضرورت طرح آموزشی امگا در شهرستان بافق، خاطر نشان کرد: باید حداکثر تلاش خود را انجام دهیم تا این طرح به مدت 2 یا 3 سال پایدار باشد و بتوان جايگاه بافق را در استان بالا برد.

در ادامه مسعود شریعتی،مدیر کل ادراه ورزش و جوانان استان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به دانش آموزان، با اظهار خرسندی از این اتفاق خوب صورت گرفته در شهرستان بافق به همت فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و گروه سمن نسیم دانش گفت: امیدوارم دانش آموزان بافقی از تمام تجربیاتی که گروه نسیم دانش از طریق کادر اساتید مجرب خود به این شهر آورده حداکثر استفاده را داشته باشند و حاصل زحمات خانواده و معلمان گذشته خود را با کسب درجه های برتر علمی جبران نمایند.

وی افزود: امیدواریم کادر نسیم دانش نیز یک برنامه 5 ساله برای بافق تعریف کند تا فرزندان این شهر سرآمد استان و کشور باشند.

مدیر کل ادراه ورزش و جوانان استان در پایان سخنان خود با تشکر از تلاش تمام مسئولانی که این فضا را برای دانش آموزان شهرستان فراهم کردند،خاطر نشان کرد: فرماندار بافق کارهای ارزشمند بسیاری مانند ساخت ساختمان های متعدد و نیز احداث جاده انجام داده است اما انسان سازی و قرار دادن آن در مسیرهای بزرگ امری مهم تر و بالاتر است، چرا که هیچ مسئله ای بهتر از اندوختن علم و مجهز شدن به سلاح دانش نیست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده