رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر : ۵۲۷۲۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز ملی شوراها

پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز ملی شوراها

به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق در پیامی روز ملی شوراها را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی به خصوص شهر بافق تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت […]

به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق در پیامی روز ملی شوراها را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی به خصوص شهر بافق تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست و بنا به فرمایش پیامبر مکرم اسلام (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

اینجانب نهم اردیبهشت روزملی شوراها را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی خصوصا” شهر بافق که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می کنند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ا ی پویا با همدلی و خرد جمعی خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و خدمت رسانی وسیع برای داشتن شهری آباد و مردمانی با نشاط را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سید علی نوروز زاده

شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده