رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
  • کد خبر : ۵۲۸۳
  • چاپ خبر : بارش 15 سانتیمتری برف در روستای باجگان بافق

بارش 15 سانتیمتری برف در روستای باجگان بافق

به گزارش آفتاب بافق ، سید محمود حسینی سبزواری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان برف که در طول سالجاری بی سابقه بوده دل تشنه کویر بافق را سیراب و موجب خوشحالی مردم به خصوص کشاورزان و دامداران شد. رییس هواشناسی بافق با بیان اینکه روستای باجگان بیشترین سهم را […]

به گزارش آفتاب بافق ، سید محمود حسینی سبزواری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان برف که در طول سالجاری بی سابقه بوده دل تشنه کویر بافق را سیراب و موجب خوشحالی مردم به خصوص کشاورزان و دامداران شد.

رییس هواشناسی بافق با بیان اینکه روستای باجگان بیشترین سهم را از این بارندگی داشته گفت: بارش برف در این روستا بیش از 15 سانتیمتر و میزان بارندگی هم 15 میلیمتر بوده است.

وی همچنین به بارش 9 سانتی متری برف در سایر روستاهای دهستان سبز دشت اشاره کرد و افزود: به لحاظ پیوستگی این روستاها و فاصله اندک آنها با یکدیگر تفاوت چندانی در میزان ریزش بارندگی ندارند.

این مسوول، میزان بارندگی شهر بافق را 11 میلیمتر اعلام و خاطر نشان کرد : بارندگی اخیر در بافق همراه با برف و باران بود اما به خاطر گرمی شهر ،برف به محض فرود بر زمین، به آب تبدیل می شد.

حسینی سبزواری با اعلام اینکه بارندگی اخیر در همه جای شهرستان بافق وجود داشته افزود: در روستای کوشک با 5 میلیمتر باران کمترین میزان بارندگی را داشته ایم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده