رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر : ۵۲۸۳۸
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز معلم و کارگر

پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز معلم و کارگر

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق در پیامی فرا رسیدن روز معلم و کارگر را به این دو قشر فرهیخته و سخت کوش جامعه تبریک گفت.  متن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم تقارن دو روز معلم و کارگر از آن منظر که هنگامه تقدیر از دو […]

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق در پیامی فرا رسیدن روز معلم و کارگر را به این دو قشر فرهیخته و سخت کوش جامعه تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن دو روز معلم و کارگر از آن منظر که هنگامه تقدیر از دو قشر فرهیخته و سخت کوش است ، زمینه مسرت و شادمانی را فراهم می آورد.

یقیناً هدف معلمان و کارگران در ساخت پایه های یک جامعه به هم نزدیک است چرا که یکی نیروی انسانی آتیه ساز وطن را تربیت می کند و دیگری با دقت و حساسیت پایه های عمران و سازندگی را مستحکم می سازد.

کارگران عزیز و معلمان بزرگوار  در سال «حمایت از کالای ایرانی» در محورهایی همچون درون زایی، دانش محوری و مردمی بودن ظرفیتی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری هستند و آنچنان که در صحنه های مختلف یار و مددکار مسئولان و مدیران بوده اند، یقیناً امروز نیز پشتوانه ای قدرتمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و توسعه  محسوب می شوند.

اینجانب به نمایندگی ازاعضای محترم شورای اسلامی شهر ضمن احترام به مقام شامخ شهید علم و ادب، استاد مرتضی مطهری، روز معلم و روز جهانی کارگر را به تمامی معلمان دلسوز و زحمت کشان عرصه کارگری شهرستان تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، منویات مقام معظم رهبری  بتوانیم قدردان همراهی ها و همدلی های معلمان و کارگران باشیم. ان شاالله.

       سیدمحمد باقی زاده

رئیس شورای اسلامی شهربافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده