رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
  • کد خبر : ۵۳۰۱۳
  • چاپ خبر : بزرگداشت مقام معلم با رونمایی از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” در بافق
گزارش تصویری:

بزرگداشت مقام معلم با رونمایی از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” در بافق

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و تقارن آن با میلاد امام زمان(عج) از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” با حضور جمعی مسئولان شهرستان بافق رونمایی شد. به گزارش آفتاب بافق،آیین رونمایی از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” صبح امروز به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و میلاد حضرت ولیعصر(ع) با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،رئیس […]

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و تقارن آن با میلاد امام زمان(عج) از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” با حضور جمعی مسئولان شهرستان بافق رونمایی شد.

به گزارش آفتاب بافق،آیین رونمایی از مجسمه “شیخ محمد تقی بافقی” صبح امروز به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و میلاد حضرت ولیعصر(ع) با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،رئیس شورای شهر،شهردار،بخشدار بخش مرکزی،رئیس آموزش و پرورش،جانشین فرمانده سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق با تبریک میلاد امام زمان(عج) و روز معلم،مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی بافقی را مایه افتخار کشور و نظام و عالمی فقید دانست و گفت: ما در فرهنگ دینی و مذهب تشیع شخصیت های بسیار بزرگی را در طول تاریخ داریم که هر کدام از آن ها سبب ایجاد تحولاتی در کشور شده اند،آیت الله شیخ محمد تقی بافقی یکی از شخصیت های برجسته مبارزه با نظام طاغوت است که در زمان شاهنشاهی در برابر اقدامات و زورگویی های رژیم پهلوی ایستادگی کرد.

وی با بیان مبارزات و اقدامات مؤثر وی برای کشور افزود: بدون شک اگر آن مبارزات توسط این عالم ربانی و شخصیت بزرگ علمی کشور انجام نمی گرفت و استمرار پیدا نمی کرد، پیروزی انقلاب حاصل نمی شد.

امام جمعه بافق در پایان سخنان خود ضمن اظهار خرسندی از این امر توسط شهرداری و تشکر از زحمات  مسئولان مربوطه،به روح بلند آیت الله شیخ محمد تقی بافقی درود فرستاد و از خداوند متعال خواهان علو درجات برای وی شد.

شایان ذکر است بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه صرف ایجاد میدان،محوطه سازی،ساخت و نصب این مجسمه شده است.

عکس: م .تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده