رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
  • کد خبر : ۵۳۰۷۲
  • چاپ خبر : جشن میلاد امام زمان(عج) در محله باغ بهشت بافق برگزار شد +تصاویر

جشن میلاد امام زمان(عج) در محله باغ بهشت بافق برگزار شد +تصاویر

هیات منتظران ظهور امام زمان(عج)همچون سنوات گذشته در اعیاد شعبانیه میلاد آخرین ذخیره امامت و ولایت را گرامی داشت. به گزارش آفتاب بافق،هیئت منتظران ظهور امام زمان(عج) محله باغ بهشت بافق همچون سال های گذشته اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان؛ سالروز ولادت عدالت گستر جهان و مایه فخر و مباهات عالمیان را با مشارکت در […]

هیات منتظران ظهور امام زمان(عج)همچون سنوات گذشته در اعیاد شعبانیه میلاد آخرین ذخیره امامت و ولایت را گرامی داشت.

به گزارش آفتاب بافق،هیئت منتظران ظهور امام زمان(عج) محله باغ بهشت بافق همچون سال های گذشته اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان؛ سالروز ولادت عدالت گستر جهان و مایه فخر و مباهات عالمیان را با مشارکت در برنامه های جشن و سرور گرامی داشتند.

در این برنامه که با حضور شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر بافق برگزار شد، مداحان اهل بیت(ع) در مدح حضرت ولیعصر(عج) مولودی خوانی کردند.

این مراسم به مدت چهار شب و تا جمعه 14 اردیبهشت ادامه دارد که علاوه بر سخنرانی واعظین و مداحی، برنامه های شاد و مفرح با اجرای مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان انجام می گیرد.

گفتنی است محله باغ بهشت در خیابان شهیدتفکری و کوی حجت (ع) از محلات فعال در اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی در مناسبت های مختلف می باشد که حضور و مشارکت اهالی محل در این مراسم بسیار چشمگیر است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده