رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
  • کد خبر : ۵۳۱۹۶
  • چاپ خبر : برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف بافق

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف بافق

 انتخابات هئیت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بافق با حضور روسای 12 اتحادیه صنفی شهرستان برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق؛  انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف بافق با شرکت روسای اتحادیه صنفی شهرستان و در حضور هیئت نظارت متشکل از نمایندگان : فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف،  در اداره صنعت، معدن و […]

 انتخابات هئیت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بافق با حضور روسای 12 اتحادیه صنفی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛  انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف بافق با شرکت روسای اتحادیه صنفی شهرستان و در حضور هیئت نظارت متشکل از نمایندگان : فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف،  در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

در این انتخابات 5 نفر با کسب بالاترین آرا به عنوان اعضاء اصلی و 2 نفر به عنوان عضو علی البدل هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بافق انتخاب شدند.

مهدی صالحی آسفیچی در خصوص نتایج این انتخابات، گفت: با کسب اکثریت آراءخانم مریم فتاحی  و علی اصغر برزگری به عنوان نمایندگان صنوف تولیدی- خدمات فنی و غلامرضا طالعی و واحد تفکری به عنوان نمایندگان صنوف توزیعی- خدماتی و محمدرضا محمودی به عنوان عضو دیگر هیات رئیسه و مهدی سروش به عنوان علی البدل اول و سید محمد عباسی زاده علی البدل دوم انتخاب شدند.

وی افزود: انتخابات داخلی هیات رئیسه اتاق اصناف جهت تعیین سمت اعضاء در کمتر از 15 روز آینده برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده