رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر : ۵۳۲۲۹
  • چاپ خبر : زنگ “سپاس معلم” در مدارس بافق نواخته شد

زنگ “سپاس معلم” در مدارس بافق نواخته شد

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم، ” زنگ سپاس معلم ” با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات در مدارس شهرستان بافق و بصورت نمادین در دبستان پسرانه پیام نواخته شد. مدیر آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم ضمن […]

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم، ” زنگ سپاس معلم ” با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات در مدارس شهرستان بافق و بصورت نمادین در دبستان پسرانه پیام نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم ضمن خوشآمد گویی به مسئولین گفت : امروز شما دانش آموزان با حضور در کارهای گروهی و انجام کارهای مشورتی و اجتماعی آینده خود را رقم زده و راهی برای آینده روشن خویش در جامعه خواهید ساخت.
فرماندار بافق در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت مقام معلم، به نقش معلم در رشد و تعالی دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: عظمت و شأن معلم به خاطر تربیت انسان به عنوان اشرف مخلوقات است.
زاده رحمانی به اهمیت و اصالت افکار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: اگر کسی دنبال شناخت اسلام ناب محمدی(ص) است آن را باید در آثار شهید مطهری جستجو کند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق وظیفه معلم را تعلیم و تربیت دانست و باتوجه به اهمیت تربیت عقلانی گفت: هرچه بدبختی بر سر بشر می آید از جهل و نادانی است؛
محمد زاده رحمانی از دانش آموزان خواست تا قدر جایگاه امروز خود را بداند و با همفکری و با توجه به دستورات معلمین خود راه را برای آینده خود هموار کنند.
فرماندار بافق در ادامه در مورد پیشرفت شهرستان بافق گفت: امروز شهر بافق ملزم به پیشرفت است و شما آینده سازان این شهر و کشور باید با تلاش و پشتکار شهر خود را آباد سازید.
در ادامه زنگ سپاس توسط امام جمعه و فرماندار بافق نواخته شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده