رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر : ۵۳۳۰۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به ورزشکار بافقی برای کسب مقام سوم مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به ورزشکار بافقی برای کسب مقام سوم مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی کسب مقام سوم تیم فوتبال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را به سید علی حسینی بازیکن بافقی عضو تیم ملی ایران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است : موفقیت ورزشکار عزیز شهرمان ” سید علی حسینی” را […]

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی کسب مقام سوم تیم فوتبال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را به سید علی حسینی بازیکن بافقی عضو تیم ملی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

موفقیت ورزشکار عزیز شهرمان ” سید علی حسینی” را همراه با تیم فوتبال ناشنوایان جمهوری اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب مدال برنز این مسابقات نشان از شایستگی و توانمندی بالای ورزشکاران بافقی و جوانان این شهرستان است که نوید بخش آینده ای روشن برای فتح قله های ترقی و پیشرفت در دیگر عرصه های ورزشی خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به ورزشکار با اخلاق شهرمان ” سید علی حسینی بافقی ” و جامعه ورزش شهرستان برای این عزیز و دیگر ورزشکاران این مرز و بوم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

رضا نارگانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده