رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
  • کد خبر : ۵۳۳۱۵
  • چاپ خبر : جشن ” ترنم اندیشه” به منظور گرامیداشت مقام معلم در بافق برگزار شد
گزارش تصویری:

جشن ” ترنم اندیشه” به منظور گرامیداشت مقام معلم در بافق برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم،آموزش و پرورش شهرستان بافق ویژه برنامه جشن ” ترنم اندیشه” را با حضور مسئولین و جمعی از معلمان در سالن همایش های آهنشهر برگزار نمود. به گزارش آفتاب بافق؛همزمان با هفته معلم، ویژه برنامه جشن ” ترنم اندیشه ” توسط آموزش و پرورش بافق به منظور گرامیداشت مقام معلم و […]

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم،آموزش و پرورش شهرستان بافق ویژه برنامه جشن ” ترنم اندیشه” را با حضور مسئولین و جمعی از معلمان در سالن همایش های آهنشهر برگزار نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛همزمان با هفته معلم، ویژه برنامه جشن ” ترنم اندیشه ” توسط آموزش و پرورش بافق به منظور گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان  با حضور امام جمعه،فرماندار و معاون وی،مدیر روبط عمومی شرکت سنگ اهن،شهردار،رئیس کمیته امداد خمینی(ره)،رئیس بنیاد شهید و امور و ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در سالن همایش های آهنشهر برگزار کرد.

در ابتدا این برنامه اصغر رنجبر،رئیس آموزش و پرورش بافق ضمن تبریک هفته معلم و تشکر از حضور مسئولین شهرستان به بیان مشکلات این نهاد بزرگ آموزشی پرداخت و گفت: کمبود نیروی انسانی،نبود تجهیز نبودن هنرستان ها به امکانات لازم آموزشی و کارگاه ها و بیمه معلمان از جمله مشکلات مطرح است.

سپس حجة الاسلام معزالدینی سخنران این مراسم با اشاره به موضوع حفظ فرهنگ اصیل ایرانی،انتقال آداب و رسوم هر شهر به دانش آموزان را وظیفه معلمان دانست و گفت: بزرگترین رسالت معلمان بافقی،پرورش دانش آموزان شجاع است.

وی با بیان اینکه این دیار سرمایه های بزرگی در حوزه حکمت و منطق،اخلاق،سیاست و پزشکی تقدیم جامعه نموده است،افزود: معلمی شغل نیست بلکه اشتعال است،او چون شعله ای در جان روشن است و ذره ذره می سوزد.

معزالدینی شجاعت و پاکی را از ویژگی هایی دانست که همواره در روح بافق جریان دارد و از معلمان خواهان شد تا در کنار آموزش کتب درسی،موضوعاتی چون غلبه بر نفس و تقویت شجاعت و پاکی را برای دانش آموزان عنوان کنند.

در ادامه اجرای سرود توسط  دانش آموزان مدرسه شهید اکرمی انجام گرفت.

پایان بخش این مراسم از 10 خانواده معلم شهید،بازنشستگان و معلمان حاضر با اهدای جوایز توسط مسئولان شهرستان تجلیل به عمل آورده شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده