رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
  • کد خبر : ۵۳۳۸۶
  • چاپ خبر : تجلیل از 64 معلم و حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین در بافق

تجلیل از 64 معلم و حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین در بافق

همزمان با هفته معلم از64 معلم و حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین در شهرستان بافق با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته معلم طی مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)بافق ،مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان و مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش […]

همزمان با هفته معلم از64 معلم و حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین در شهرستان بافق با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته معلم طی مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)بافق ،مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان و مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش از 64 معلم و حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

درحاشیه این مراسم سیدرضاهاشمی پور،مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک هفته معلم گفت: تعداد 64 نفرازدبیران ومدیران آموزشگاه های شهرستان به عنوان حامیان فرزندان یتیم ودانش اموزان نیازمند می باشند که ماهیانه مبالغی را به عنوان کمک هزینه تحصیلی یا معیشتی به صورت مستقیم به حساب آنان واریزمی کنند.

وی با بیان موثر بودن این امر و تشکر از معلمان افزود: این مبالغ تا حدی مشکلات دانش آموزان رامرتفع می سازد وما برخود لازم دانستیم به پاس زحمات این حامیان طرح اکرام ایتام از آنان با اهدای لوح تقدیرتجلیل به عمل آوریم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده