رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر : ۵۳۴۶
  • چاپ خبر : امام جمعه بافق: اقدام مجله فرانسوی قلب مسلمانان را جریحه دار کرد

امام جمعه بافق: اقدام مجله فرانسوی قلب مسلمانان را جریحه دار کرد

به گزارش آفتاب بافق ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات توهین امیز مجله فرانسوی شارلی افزود: تمام سعی و تلاش آمریکا و صهیونیست این است تا وجهه اسلام و مسلمانان را در نزد افکار عمومی تخریب کنند. امام جمعه بافق ادامه داد: […]

به گزارش آفتاب بافق ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات توهین امیز مجله فرانسوی شارلی افزود: تمام سعی و تلاش آمریکا و صهیونیست این است تا وجهه اسلام و مسلمانان را در نزد افکار عمومی تخریب کنند.

امام جمعه بافق ادامه داد: دشمنان با هدف قراردادن محور و رهبر عالم اسلام در حقیقت ماهیت اسلام ستیزی خود را آشکار کردند تا روند حرکت بیداری اسلامی را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: جهان اسلام اکنون دیگر مانند گذشته نیست و از ظلم و ستم حکام مستبد به ستوه آمده و این خیزش بیداری امروز بیش از گذشته شتاب گرفته و تا سرنگونی استبداد در جهان ادامه خواهد داشت.

سلیمانی از اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی اعلام انزجار کرد و با اشاره به حربه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام گفت: مسلمانان باید بیدارتر از همیشه از ارزشهای اسلامی حفاظت کنند.

وی ادامه داد:این اقدام بی شرمانه و اهانت آمیز قلب همه مسلمان در جهان را جریحه دار کرد اما همه مسلمانان با محکومیت این اقدام ننگین، بیداری و هوشیاری خود را نشان دادند.

امام جمعه بافق، فرانسه را یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان خواند و افزود: با این وجود این کشور اقدام به برگزاری راهپیمایی ضدتروریستی کرده که واقعا مایه شرمندگی بشریت است.

این روحانی گفت: دشمنان ما فاقد منطق و عقلانیت هستند و از این رو اقدام به کارهایی می کنند که هیچ عقل سلیمی آن را قبول نمی کند.

وی هدف اصلی استکبار جهانی از این گونه اقدامات را تضعیف جایگاه اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران در دنیا عنوان کرد و افزود: صهیونیسم جهانی می داند که ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، محور وحدت مسلمانان و بیداری عالم بشریت است.

امام جمعه بافق به اقدامات اسلام ستیزی دشمنان اشاره کرد و گفت: دنیای کفر در راس آنها استکبار جهانی با این اقدامات نه تنها اسلام را تخریب و تضعیف نمی کنند بلکه برعکس، روز به روز بر نابودی خودشان و عظمت و اقتدار اسلام می افزایند.

سلیمانی در پایان اسلام را دین مبین ، پویا و مترقی خواند و افزود: حفاظت از عقاید مهم تر از حفاظت از مرزهای آبی و خاکی است زیرا ارزش و آینده انسان به عقاید آن بستگی دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده