رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر : ۵۳۴۷۳
  • چاپ خبر : برگزاری نشست انجمن اسلامی معلمان با فرماندار بافق
گزارش تصویری:

برگزاری نشست انجمن اسلامی معلمان با فرماندار بافق

نشست اعضای انجمن اسلامی فرهنگیان با فرماندار بافق عصر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اعضای انجمن اسلامی فرهنگیان با فرماندار بافق عصر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. در ابتدا محمد حاجی حسنی، رئیس انجمن اسلامی معلمان به بیان گزارشی از عملکرد این کانون پرداخت. در ادامه،  […]

نشست اعضای انجمن اسلامی فرهنگیان با فرماندار بافق عصر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اعضای انجمن اسلامی فرهنگیان با فرماندار بافق عصر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در ابتدا محمد حاجی حسنی، رئیس انجمن اسلامی معلمان به بیان گزارشی از عملکرد این کانون پرداخت.
در ادامه،  اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش بافق و عضو انجمن اسلامي با اشاره به مشکلات پیش روی آموزش شهرستان، مهم ترین دغدغه و مسئله را  عدم امکانات آموزشی در هنرستان ها عنوان کرد و خواستار پیگیری شد.
وی بررسی مشکل مسکن فرهنگیان، تخفیف در پرداخت کمک های نقدی به مدارس، توجه به وضعیت معیشت معلمان و بیمه تکمیلی آنان را دیگر موضاعات حائز اهمیت دانست که باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق همچنین در خصوص راه اندازی کانون صنفی فرهنگیان نیز خاطر نشان کرد: بنا بر اعلام موافقت فرماندار، پیگیر این موضوع هستیم.
در ادامه، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با تاکید بر اهمیت مشکلات فرهنگیان و تلاش برای حل آنان گفت: وضعیت مسکن معلمان و بیمه آنان، تشکیل کانون صنفی فرهنگیان و دیگر مسائل و مشکلات همه جزء دغدغه های ماست که برای رفع آنان تلاش می کنم.
وی افزود: در بحث نوسازی مدارس بخصوص هنرستان ها برنامه داريم و براي تشکیل کانون صنفی معلمان پیگیر این موضوع از سوی وزارت کشور هستيم.
 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده