رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر : ۵۳۴۸۵
  • چاپ خبر : اجرای هنر ” پرفورمنس” توسط گروه تئاتر تاخت در بافق

اجرای هنر ” پرفورمنس” توسط گروه تئاتر تاخت در بافق

استفاده از تئاتر پرفورمنس به عنوان روشی نو و خلاقانه برای تبلیغ مولفه‌های فرهنگی است که توسط  هنرمند بافقی علی صمصامی در این شهرستان انجام می گیرد. به گزارش آفتاب بافق،استفاده از هنر همیشه بهترین راه برای انتقال موضوعات آموزشی به ویژه در عرصه فرهنگ می باشد. هنر به عنوان راهکاری تضمین شده می‌تواند در […]

استفاده از تئاتر پرفورمنس به عنوان روشی نو و خلاقانه برای تبلیغ مولفه‌های فرهنگی است که توسط  هنرمند بافقی علی صمصامی در این شهرستان انجام می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق،استفاده از هنر همیشه بهترین راه برای انتقال موضوعات آموزشی به ویژه در عرصه فرهنگ می باشد. هنر به عنوان راهکاری تضمین شده می‌تواند در ذهن همگان نفوذ کرده و موضوع مدنظر را برای همیشه ملکه ذهن مخاطبان کند.

طی 2 سال متوالی تئاتر پرفورمنس ( سیلورمن ) در زبان فارسی به معنی مرد نقره ای در شهرستان بافق به همت گروه تئاتر تاخت انجام می شود.

این گروه به سرپرستی علی صمصامی و با همراهی محسن رضایی نخستین اجرای خود را در سال 96 به نمایش گذاشت و در ایام نوروز 97 به مدت 13 شب در مجموعه تفریحی و گردشکری  شن و شادن به فعالیت خود ادامه داد.

این حرکت فرهنگی نو و خلاقانه برای اولین بار است که در سال 96 و 97 در شهرستان بافق توسط گروه تئاتر تاخت و با حضور عواملی چون علی صمصامی طراح و بازیگر،مجید پور رجب گریم و علی حقیقت و اسماء حسینی به عنوان تهیه کنندگان صورت می گیرد.

لازم به ذکر است در اجرای پرفورمنس آنچه جذاب است نقش مهم خود مخاطب است که او را وادار به داوری می‌کند و این گونه او خود بخشی از اجرای این نمایش می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده