رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : ۵۳۸۱۱
  • چاپ خبر : پهلوان در مقام قدرت می بخشد و در مقابل ظلم می ایستد
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای بافق :

پهلوان در مقام قدرت می بخشد و در مقابل ظلم می ایستد

آئین ورزش باستانی شب گذشته توسط ورزشکاران باستانی کار در زورخانه شهید احمد رنجبر شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،آئین ورزش باستانی شب گذشته توسط ورزشکاران در زورخانه شهید احمد رنجبر شهرستان بافق با حضور رئیس و مدیر روابط عمومی هیئت پهلوانی برگزار شد. در ابتدای این مراسم ورزشکاران به انجام حرکات ورزشی […]

آئین ورزش باستانی شب گذشته توسط ورزشکاران باستانی کار در زورخانه شهید احمد رنجبر شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،آئین ورزش باستانی شب گذشته توسط ورزشکاران در زورخانه شهید احمد رنجبر شهرستان بافق با حضور رئیس و مدیر روابط عمومی هیئت پهلوانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ورزشکاران به انجام حرکات ورزشی باستانی با مرشدی غلامرضا حيدری و فرزند وی پرداختند.

سپس عزيزالله عباسيان،رئيس هيئت پهلواني و زورخانه ای شهرستان بافق در سخنانی با تاکید بر نهادینه کردن خصلت پهلوانی و جوانمردی و نیز حفظ حرمت ها گفت: حرمت و احترام به بزرگترها از نیازهای عمومی جامعه محسوب می شود و ورزشکاران باید آن را در محیط های ورزشی و در سطح جامعه ترویج دهند.

وی با بیان سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و نحوه برخورد ایشان با مردم اظهار داشت: پهلوان كسي است كه در مقام قدرت ببخشد و نه تنها به كسي ظلم و ستم نكند بلكه دربرابر ظلم بايستد.

رئيس هيئت پهلواني و زورخانه ای  بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به مقام و منزلت مرشد افزود: مرشد در زورخانه از بالاترين ركن برخوردار است و تمام ورزشكاران بايد به وی با دیده احترام و در جایگاه یک پدر نگاه بکنند.

عباسيان در پایان سخنان خود از مدير زورخانه،مرشد و ورزشكاران كه در ساخت ومرمت زورخانه شهيد احمد رنجبر تلاش نموده اند تقدیر و تشكر كرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده