رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
  • کد خبر : ۵۳۹۹۲
  • چاپ خبر : درخواست جمعی از اهالی مبارکه برای تسریع در اعلام حکم قاتل نجمه طالعی

درخواست جمعی از اهالی مبارکه برای تسریع در اعلام حکم قاتل نجمه طالعی

جمعی از اهالی روستای مبارکه برای چندمین بار امشب ؛ بازهم در مسجد صاحب الزمان(ع) این روستا گردهم آمدند و خواستار پیگیری و جدیت دستگاه قضایی و اعلام رای دادگاه برای قتل نجمه طالعی؛ دختر جوانی شدند که هفته گذشته جسد او در خانه نیمه ساز پیدا  و به خاک سپرده شد. به گزارش آفتاب […]

جمعی از اهالی روستای مبارکه برای چندمین بار امشب ؛ بازهم در مسجد صاحب الزمان(ع) این روستا گردهم آمدند و خواستار پیگیری و جدیت دستگاه قضایی و اعلام رای دادگاه برای قتل نجمه طالعی؛ دختر جوانی شدند که هفته گذشته جسد او در خانه نیمه ساز پیدا  و به خاک سپرده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ هفت روز پیش پیکر نجمه طالعی؛ دختر  20 ساله بافقی که توسط قاتل یا قاتلین به قتل رسیده بود در روستای مبارکه به خاک سپرده شد.

قتلی که به بی رحمانه ترین شکل به وقوع پیوست و قلب های بسیاری را دردمند ساخت. در این مدت اهالی روستای مبارکه به طرق مختلف با تجمع و امضای طومار و نصب بنر در محل های مختلف روستا از مسئولین انتظامی و دادگستری شهرستان بافق درخواست نمودند تا با اهتمام و جدیت بیشتر مراحل قضایی این پرونده را با اولویت ویژه در دستور کار قرار دهند و پس از بررسی  و تحقیقات لازم نسبت به اعلام رأی در مورد قاتل یا قاتلین اقدام نمایند.

امشب اهالی روستای مبارکه با تجمع در مسجد صاحب الزمان(عج) با سردادن شعارهایی از جمله ” حکم قصاص این جرم اجرا باید گردد”   و ” قاتل اعدام باید گردد ” خواستار قصاص هر چه سریعتر برای قاتل یا قاتلین این دختر جوان شدند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده