رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
  • کد خبر : ۵۴۰۰۴
  • چاپ خبر : جشنواره بافق شناسی در دبستان شاهد نور برگزار شد +تصاویر
بمناسبت روز میراث فرهنگی:

جشنواره بافق شناسی در دبستان شاهد نور برگزار شد +تصاویر

جشنواره بافق شناسی به منظور آشنایی دانش آموزان با آداب و رسوم،فرهنگ و هنرهای سنتی شهرستان در دبستان شاهد نور برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همزمان با روز میراث فرهنگی، جشنواره بافق شناسی در دبستان شاهد نور با حضور معاون آموزش و پرورش شهرستان،سرهنگ کمالی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری […]

جشنواره بافق شناسی به منظور آشنایی دانش آموزان با آداب و رسوم،فرهنگ و هنرهای سنتی شهرستان در دبستان شاهد نور برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همزمان با روز میراث فرهنگی، جشنواره بافق شناسی در دبستان شاهد نور با حضور معاون آموزش و پرورش شهرستان،سرهنگ کمالی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

عزت اغنیایی،مدیر آموزشگاه شاهد نور درباره هدف از برپایی این جشنواره گفت: این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی است که با یک گردش کوتاه به عمق فرهنگ و سنت شهرستان بافق،آداب و رسوم و صنایع دستی این منطقه آشنا شد.

وی افزود: این جشنواره می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر شهرستان ها باشد تا فرهنگ و آداب خود را در دانش آموزان نهادینه نمایند .

مدیر آموزشگاه شاهد نور با بیان اینکه اولین غرفه این نمایشگاه مزین به نام شهدا و وصیت نامه آنان جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان بافق انجام گرفته است،خاطر نشان کرد:در این جشنواره دانش آموزان فعالیت های خود را در غرفه هایی صنایع دستی ،غذاهای سنتی ،آثار باستانی  وآموزش حصیربافی  ارائه نمودند.

درپایان از دانش آموزان مسابقات استانی تورنی تیم ریاضی با اهدا جوایز توسط مسئولان حاضر تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده