رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
  • کد خبر : ۵۴۰۳۶
  • چاپ خبر : آئین بزرگداشت حكيم ابوالقاسم فردوسى در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق
گزارش تصویری:

آئین بزرگداشت حكيم ابوالقاسم فردوسى در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق

 آیین پاسداشت زبان فـارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فـردوسی شب گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به‌ مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی،مراسمی شب گذشته باحضور رئیس داره فرهنگ و ارشاد بافق،رئیس و معاون آموزش و پرورش شهرستان،فرهيختگان،شعرا،هنرمندان […]

 آیین پاسداشت زبان فـارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فـردوسی شب گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به‌ مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی،مراسمی شب گذشته باحضور رئیس داره فرهنگ و ارشاد بافق،رئیس و معاون آموزش و پرورش شهرستان،فرهيختگان،شعرا،هنرمندان و علاقمندان به علم و فن و هنر در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد برگزار شد.

هدف از برگزاری این مراسم ارج نهادن به مقام شاعر نامی کشور حکیم ابوالقاسم فردوسی، استفاده از ظرفیت شعر و ادب پارسی، پاسداشت شخصیت این شاعر پر آوازه ایران زمین و ترویج فرهنگ ملی ایران و شاهنامه‌خوانی و نقالی بود.

اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان مدرسه مناجات،شاهنامه خوانی هستی رنجبر،شعر خوانی روشندل آرزو کریمی،نقالی از جمله برنامه های در نظر گرفته برای بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده