رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
  • کد خبر : ۵۴۰۷۸
  • چاپ خبر : آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی بافق
گزارش تصویری:

آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی بافق

آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی شهر بافق ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی شهر بافق ظهر امروز با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار،بخشدار بخش مرکزی،اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار،رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی،رئیس […]

آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی شهر بافق ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی شهر بافق ظهر امروز با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار،بخشدار بخش مرکزی،اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار،رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سید محمد باقی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون این پروژه گفت: شورای اسلامی شهر بافق متاسفانه پس از گذشت 4 دوره از فعالیت خود فاقد یک ساختمان مجزا بود که با تلاش و پیگیری های اعضای شورای پنجم و مساعدت های بی شائبه فرماندار بافق یک قطعه زمین به مساحت 350 متر در اختیار شورا قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از پیگیری ها و تلاش های بی شائبه فرماندار بافق در خصوص واگذاری زمین ساختمان شورای اسلامی شهر بافق،افزود: این ساختمان در 3 طبقه و با زیربنای 480 متر و اسکلت بتنی برای مراجعات مردمی ساخته خواهد شد.

باقی زاده اعتبار این پروژه را 5 میلیارد ریال از محل از اعتبارات شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: ان شاء الله تا پایان ال جاری شاهد بهره برداری این ساختمان خواهیم بود.

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: در کنار این امر ما پروژه هایی چون احداث آتشنشانی با توجه به قدمت کنونی ساختمان آن را در دست اقدام داریم که امیدواریم در سال جدید شاهد ساخت و بهره برداری آن نیز باشیم.

شایان ذکر است از جمله امکانات ساختمای شورای شهر بافق،سالن جلسات،سالن همایش و کنفرانس،اتاق بایگانی،آبدارخانه،انبار، سرویس بهداشتی،نگهبانی،فضای سبزمحوطه و پارکینگ می باشد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده