رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر : ۵۴۱۳۳
  • چاپ خبر : آیین غبارروبی زورخانه رحیم هدایت بافق به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان
گزارش تصویری:

آیین غبارروبی زورخانه رحیم هدایت بافق به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،مراسم غباررویی و عطرافشانی زورخانه رحیم هدایت بافق با حضور ورزشكاران و اعضای هيئت پهلواني شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم غبارروبی و عطر افشانی زورخانه رحیم هدایت بافق شب گذشته طبق سنوات هر ساله به مناسبت آغاز ماه بهار قرآن با حضور رئیس هیئت پهلوانی شهرستان،مسئولان […]

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،مراسم غباررویی و عطرافشانی زورخانه رحیم هدایت بافق با حضور ورزشكاران و اعضای هيئت پهلواني شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم غبارروبی و عطر افشانی زورخانه رحیم هدایت بافق شب گذشته طبق سنوات هر ساله به مناسبت آغاز ماه بهار قرآن با حضور رئیس هیئت پهلوانی شهرستان،مسئولان كميته مرشدان و داوران،مدير ومربي زورخانه و جمعی از جوانان ورزشکار برگزار شد.

درابتدا این مراسم عزيزالله عباسيان، رئيس هيئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق پیرامون اهميت روزه در اسلام و فوايد آن بر  جسم و روح انسان مطالبی را بيان كرد.

سپس حجه السلام والمسلمين برزگری، رئیس و استاد حوزه علميه امام جعفر صادق (ع) بافق ضمن تبريک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،پیرامون روزه داری گفت: انسان باید در زندگي حد و مرزها را برای خود مشخص سازد و حتي در خوردن واشاميدن رعايت كند.

وی با اشاره به رفتار و اعمال بزرگان دین و علمای طراز اول از جمله آیت الله آملی، افزود: در خوردن باید حد را نگه داشت،آن گونه که پس از تناول احساس سنگینی نکنیم و بتوان تحرک داشت نه آنکه از شدت پرخوری دچار اضافه وزن شوید.

پایان بخش این مراسم غبارروبی و عطر افشانی زورخانه رحیم هدایت توسط جمع حاضر انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده