رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۵۴۲۰۸
  • چاپ خبر : قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اعلام شد

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اعلام شد

بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 125 هزار ریال اعلام شد.  به گزارش آفتاب بافق، ولی الله رنجبر،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک […]

بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 125 هزار ریال اعلام شد.

 به گزارش آفتاب بافق، ولی الله رنجبر،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 125 هزار ریال اعلام شد.

وی اظهار کرد: بر اساس افزایش قیمت مواد اولیه ازجمله تخم‌مرغ و روغن و هزینه‌های کارگری، کارگروه تنظیم بازار با پیشنهاد ما مبنی بر قیمت 125 هزار ریال موافقت کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به افزایش تقاضای این شیرینی در ماه مبارک رمضان این محصول در دیگر مغازه که اجازه فروش آن را ندارد به فروش می‌رسد، اما با توجه به اینکه نظارت بهداشتی بر روی محصول تولید شده این واحدها نیست به مردم توصیه می‌شود زولبیا و بامیه را از قنادی‌ها خریداری کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده