رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
  • کد خبر : ۵۴۲۳
  • چاپ خبر : برگزاري نشست اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر بافق

برگزاري نشست اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر بافق

به گزارش "آفتاب بافق" به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛   کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور معاون فرماندار ، دبير ستاد و مسئول کمیته تبليغات و اطلاع رسانی و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار شد. معاون فرماندار و جانشين ستاد دهه فجر شهرستان بافق ضمن تبريك […]

به گزارش "آفتاب بافق"

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛

 

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور معاون فرماندار ، دبير ستاد و مسئول کمیته تبليغات و اطلاع رسانی و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار و جانشين ستاد دهه فجر شهرستان بافق ضمن تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجر گفت : کمیته تبليغات و اطلاع رساني به عنوان پل ارتباطی بین كميته هاي ستاد دهه فجر عمل کند تا اخبار دهه فجر به بهترین شکل و در کوتاهترین مدت زمان ممکن مخابره شود.

"محمد علي طالعي" ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی دهه فجر به منظور پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب آیین دهه مبارک فجر و آگاه سازی افکار عمومی نسبت به برنامه های این ایام و انعکاس مناسب اخبار و عملکرد کمیته هاي این دهه تشکیل شده است بنابراین همه اعضای این کمیته باید نسبت به انجام وظایف محوله خود برنامه ریزی های مدون داشته باشند.

مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر بافق در این نشست با اشاره به هفته استقبال از دهه فجر از 5 الي 11 بهمن گفت:بایستی راهکارههایی اتخاذ کنیم تا اطلاع رسانی قبل و در ایام الله دهه مبارک فجر به نحو مطلوب و گسترده برای جلب مشارکت و همکاری مردم انجام شود.

"علي حسن پور" افزود: بایستی تلاش کنیم تا مردم بصورت خودجوش در اجرای برنامه ها و جشن های انقلاب مشارکت داشته باشند و برنامه ها را مردم محور نماییم.

وی بیان داشت: مهمترین هدف برگزاری این نشست این است که به چه طریق و از چه ابزارهایی برای اطلاع رسانی در دهه فجر استفاده کنیم و چگونه مشارکت مردم را برای حضور در برنامه ها و مراسمها جلب کنیم و با برنامه ریزی درست به استقبال دهه فجر برویم.

دبير ستاد دهه فجر شهرستان بافق در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در رویکردهای اطلاع رسانی بایستی به نحوه دسترسی مردم به اطلاعات و برنامه های دهه فجر توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: امیدآفرینی ، نشاط و پویایی در نسل جوان و آینده سازان میهن اسلامی یکی از مهمترین اهداف ستاد دهه مبارک فجر است که مسوولین کمیته ها به خصوص کمیته اطلاع رسانی باید در این خصوص تمهیدات لازم را بیندیشند.

حسن پور گفت : دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی است تا با تشریح و تبیین خدمات دولت یازدهم ، امید و انگیزه را در جامعه زنده کنیم.

اطلاع رسانی از طریق صداو سیما،اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک ، چاپ و توزیع ویژه نامه دهه فجر، استفاده از خاطرات انقلابيون بافقي ، اجرای متنوع برنامه ها،دعوت ازسخنران خارج از شهرستان،استفاده از دانشجویان و دانشگاهها در برگزاری مراسمات و همایشها ، توزیع بسته های فرهنگی،آذین بندی سطح شهر و روستاها، پخش سرودهای انقلابی و اجرای نمایش ها پیشنهاداتی بود که از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی روابط عمومی های ادارات حاضر در جلسه مطرح شد.

 

 

IMG_5297.JPG IMG_5293.JPG IMG_5308.JPG IMG_5287.JPG

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده