رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
  • کد خبر : ۵۴۲۷۷
  • چاپ خبر : شرکت ایوان نقش جهان مشاور طرح جامع شهری بافق شد

شرکت ایوان نقش جهان مشاور طرح جامع شهری بافق شد

با انتخاب و عقد قرارداد با مشاور ، طرح جامع شهر بافق وارد فاز عملیاتی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جلسه نهایی انتخاب مشاور بازنگری طرح جامع شهر بافق در دفتر دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با حضور مسئولین مربوطه برگزار و مشاور تهیه طرح جامع […]

با انتخاب و عقد قرارداد با مشاور ، طرح جامع شهر بافق وارد فاز عملیاتی شد.
به گزارش آفتاب بافق؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جلسه نهایی انتخاب مشاور بازنگری طرح جامع شهر بافق در دفتر دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با حضور مسئولین مربوطه برگزار و مشاور تهیه طرح جامع شهر بافق در معرفی شد.
شرکت ایوان نقش جهان به عنوان مشاور طرح کار خود را آغاز نمود.
سیدعلی نوروززاده شهردار بافق در این جلسه گفت: امیدواریم طرح جامع شهر بافق که با رویکرد مشارکت و اعمال نظر مردمی کلید خورده به طرح برتر کشور در این حوزه تبدیل شود.
شهردار بافق در این جلسه از التفات و توجه ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و همکاران وی که زحمات بسیاری برای این موضوع و سایر موضوعات حوزه شهری بافق متحمل شده اند تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ؛ بازه زمانی مشخص و عملیاتی بودن طرح را از جمله خواسته های مهم مشاور در تهیه طرح جامع دانست و افزود: طرح جامع باید بگونه ای تدوین شود که بتواند نیازهای شهری بافق را در حوزه های مختلفی همچون توسعه متوازن شهری ، بافت تاریخی ، گردشگری ، معنوی را تامین کند.
وی تهیه طرح جامع شهر بافق را اولین طرح جامع با رویکرد جدید در استان قلمداد کرد و افزود: امیدواریم با تهیه یک طرح عالی شاهد تبدیل داشته ها و اندیشه های مختلف بافق به مجموعه ای باارزش در حوزه شهری باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده