رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
  • کد خبر : ۵۴۳۰۹
  • چاپ خبر : روابط عمومی هر سازمان، می تواند جامعه هدف را به آن سازمان نزدیک کند +تصاویر
فرماندار بافق:

روابط عمومی هر سازمان، می تواند جامعه هدف را به آن سازمان نزدیک کند +تصاویر

  محمد زاده رحمانی در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان گفت: روابط عمومی سازمان، جامعه هدف را به ما نزدیک می کند و به معنای واقعي کلمه یک نهاد حساس است که اگر فعال باشد عملکرد و خروجي آن سازمان موفق خواهد بود.   به گزارش آفتاب بافق، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات […]

 

محمد زاده رحمانی در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان گفت: روابط عمومی سازمان، جامعه هدف را به ما نزدیک می کند و به معنای واقعي کلمه یک نهاد حساس است که اگر فعال باشد عملکرد و خروجي آن سازمان موفق خواهد بود.

 

به گزارش آفتاب بافق، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان با فرماندار بافق صبح امروز در  محل فرمانداری برگزار شد.

درابتدا سعید تشکری،مدیر روابط عمومی فرمانداری بافق ضمن خیرمقدم به حاضرین، هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از تلاش یکساله مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان بیان کرد.

 

در این نشست، محمد زاده رحمانی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وحلول ماه مبارک  رمضان با بیان تجربه کاری خود در زمینه روابط عمومي گفت: ارسطو یکی از فلاسفه يونان، زنده بودن ادم را در گرو نفس كشيدن مي داند وابسته می داند، ولي امروز مي گوييم زنده هستیم چون ارتباط داريم.

وی با اشاره به نقش مؤثر روابط عمومی افزود: روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان نقش بسزایی ایفا مي كند.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود از تلاش های مدیر روابط عمومی فرمانداری بافق به ویژه در ایام نوروز 97 تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه حبیب حسن زاده، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با اظهار خرسندی از برگزاری این نشست گفت: روابط عمومی بزرگترین سرمایه سازمان است و هنر آن مبتنی بر صداقت، بسیار حساس است.در عصر کنونی برای پویایی باید اصحاب ارتباطات به وضوح در امر پیام رسانی فعال باشند.

وی با اشاره به اینکه گاه بیان حقایق ممکن است برای برخی افراد ناخوشایند باشد،افزود: باید برای رشد جامعه تلاش کرد و با حقایق رو به رو شد تا بتوان آن را درک کرد.

حسن زاده هنر روابط عمومی را ایجاد آرامش در سازمان و جامعه دانست و خاطر نشان کرد: انتشار یک خبر جعلی و دروغین سبب ایجاد تنش در جامعه می شود اما روابط عمومی با هنری که به کار می برد آرامش را در سطح جامعه و یا یک سازمان برقرار می کند.

 

در ادامه هر یک از مسئولان روابط عمومی به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند.

در پایان این نشست از 5 مدیر روابط عمومی برتر شهرستان تجلیل شد که اسامی آن به شرح زیر می باشد:

 

1-حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

2-پورفلاح مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

3-علی اصغر موفق مسئول روابط عمومی شهرداری

4- خانم آزادی مسئول روابط عمومی هلال احمر

5- اصغر آقابابایی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان

 

 

عکس:م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “روابط عمومی هر سازمان، می تواند جامعه هدف را به آن سازمان نزدیک کند +تصاویر”

  • عباس اولیایی - زنجان says:

    با سلام
    روز جهانی روابط عمومی وارتباطات را به همکاران پر تلاش اسبق خود تبریک عرض نموده وبرایتان در جایگاه اداری وموقعیتهای زندگی موفقیت ، بهروزی وسلامتی آرزومندم.
    هرچند مدیران روابط عمومی ادارجات بافق والحق والانصاف همه پرتلاش ، شایسته وبرتر می باشند که به تمام عزیزانم به پاس تلاششان تبریک عرض می نمائم ولی تبریکات شایسته تر را تقدیم پنج عزیزی می نماییم که به روابط عمومی ادارجات بافق جلوه وجایگاه شایسته عنایت فرموده اند وبسی در این حرفه وجایگاه شایسته وبرترینند .برایتان موفقیت آرزومندم .وبراستی دلم برای همراهی وهمکاریتان تنگ می شود وبه یادتان بوده وهمیشه خواهم بود .همکار وبرادر کوچکتان

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده