رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
  • کد خبر : ۵۴۳۵۱
  • چاپ خبر : بیش از 700 نفر در آیین جزء خوانی قرآن کریم؛ ویژه ماه رمضان مهدیه بافق شرکت می کنند
مسئول مرکز فرهنگی؛ مذهبی مهدیه بافق:

بیش از 700 نفر در آیین جزء خوانی قرآن کریم؛ ویژه ماه رمضان مهدیه بافق شرکت می کنند

محمود کارگران، خادم و مسئول مرکز فرهنگی؛ مذهبی مهدیه بافق گفت: با آغاز ماه رمضان بیش از 700 نفر در آیین جز خوانی قرآن کریم مهدیه بافق شرکت می کنند. به گزارش آفتاب بافق، حاج محمود کارگران، خادم و مسئول مهدیه بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق به بیان فعالیت های فرهنگی این حسینیه […]

محمود کارگران، خادم و مسئول مرکز فرهنگی؛ مذهبی مهدیه بافق گفت: با آغاز ماه رمضان بیش از 700 نفر در آیین جز خوانی قرآن کریم مهدیه بافق شرکت می کنند.

به گزارش آفتاب بافق، حاج محمود کارگران، خادم و مسئول مهدیه بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق به بیان فعالیت های فرهنگی این حسینیه در طول 40 سال گذشته و ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در سال 1353 زمینی به نام مهدیه بافق خریداری و وقف شد و در سال 56 توسط مرحوم کافی افتتاح شد.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله سید محمد میرغنی زاده امام جمعه فقید بافق برای برپایی برنامه های فرهنگی در شب های ماه رمضان از جمله اقامه نماز جماعت و تلاوت قرآن افزود: حدود 40 سال است که در مهدیه بافق برنامه های متعددی چون برپایی دعای کمیل،دعای ندبه،قرآن خوانی و دیگر مراسم و جشن های مذهبی و مناسبتی در طول سال برگزار می شود.

کارگران پیشکسوتانی همچون نوروززاده، خلیل کارگران، حاجی اخیگان، دهقانزاده، نظر قانعی متصدی مهدیه و فتح الله قانعی رئیس هیئت امنای مهدیه را از جمله شخصیت هایی نام برد که طول سالیان گذشته در مهدیه بافق فعالیت کرده اند.

وی حضور مرحوم کافی و آیت الله وافی عضو شورای خبرگان رهبری در مراسم متعدد مهدیه بافق را به عنوان سخنران مجالس از جمله شخصیت های شاخصی نام برد که در کنار آن مداحانی از هیئت رزمندگان بافق و شهرهای دیگر مانند قم و مشهد حضور یافته اند.

مسئول مهدیه بافق در ادامه سخنان خود به شرح برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این مرکز پرداخت و افزود: قرائت قرآن قبل از نماز ظهر ویژه خواهران با شرکت 120 نفر، سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید عباس حسینی و بیان مسائل شرعی پس از اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی وی قبل از نماز مغرب و عشا و همچنین برپایی نماز جماعت و مراسم جزء خوانی قرآن کریم هر شب از ساعت 21  با حضور 650 الی 700 نفر از خواهران و برادران و اهدای جوایز به مناسبت عید فطر به تمام نمازگزاران و فعالان عرصه قرآن و عترت می باشد که در پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود.

کارگران در پایان سخنان خود خواهان حضور و مشارکت بیشتر مردم متدین بافق در برنامه های فرهنگی مهدیه  به ویژه در صبح روزهای جمعه و حضور گسترده در دعای ندبه شد.

عکس:م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده