رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۵۴۵۰۹
  • چاپ خبر : 9 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بنای اداره تبلیغات اسلامی بافق اختصاص یافت
فرماندار بافق:

9 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بنای اداره تبلیغات اسلامی بافق اختصاص یافت

فرماندار بافق گفت: 9 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بنای نیمه ساز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق اختصاص داده شد. به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب درباره پیگیرهای انجام گرفته برای تامین اعتبار  بنای نیمه ساز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: این ساختمان حدود 10 سال پیش به صورت […]

فرماندار بافق گفت: 9 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بنای نیمه ساز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق اختصاص داده شد.

به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب درباره پیگیرهای انجام گرفته برای تامین اعتبار  بنای نیمه ساز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: این ساختمان حدود 10 سال پیش به صورت نیمه تمام رها شده و در بازدید اخیر، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: 9 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ساختمان، تامین و پیمانکار آن از سوی دستگاه متولی در استان یزد انتخاب شده است.

زاده رحمانی با بیان اینکه هم اکنون پیمانکار مربوطه در بافق مستقر است،افزود: ان شاءالله طی یکسال آینده شاهد بهره برداری از این ساختمان خواهیم بود.

شایان ذکر است،اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق از بدو تاسیس در اماکن استیجاری مستقر بوده و پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، در آینده نزدیک از ساختمان اداری متعلق به خود برخوردار می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده