رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر : ۵۴۶۵۵
  • چاپ خبر : اولین احیای موفق با استفاده از دستگاه اتوپالس اهدایی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

اولین احیای موفق با استفاده از دستگاه اتوپالس اهدایی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

 بدنبال اعلام یک مورد ایست قلبی در ساعت 3:30 بامداد امروز، پرسنل اورژانس 115 پس از حضور در محل و بر بالین بیمار با تشخیص ایست قلبی – تنفسی عملیات احیا را با استفاده از دستگاه اتوپالس اهدایی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق آغار نمود. به گزارش آفتاب بافق،بیمار 65 ساله باسابقه جراحی باز قلب […]

 بدنبال اعلام یک مورد ایست قلبی در ساعت 3:30 بامداد امروز، پرسنل اورژانس 115 پس از حضور در محل و بر بالین بیمار با تشخیص ایست قلبی – تنفسی عملیات احیا را با استفاده از دستگاه اتوپالس اهدایی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق آغار نمود.

به گزارش آفتاب بافق،بیمار 65 ساله باسابقه جراحی باز قلب امروز ساعت 3:30 بامداد دچار ایست قلبی تنفسی شده بود که پرسنل اورژانس 115 با حضور بر بالین وی عملیات احیا را با استفاده از دستگاه اتو پالس اهدایی شرکت سنگ آهن آغاز نمود و بیمار با ماساژ کیفیت قلبی از محل باحمایت قلبی تنفسی به بیمارستان ولیعصر بافق منتقل شد.

طی هماهنگی انجام شده کد احیای بیمارستان فعال و ادامه عملیات با حضور دکتر بویی آبادی و پرسنل اورژانس و بیهوشی بیمارستان انجام گرفت و پس از 15 دقیقه ماساژ با دستگاه و تنفس هوایی پیشرفته و نیز اقدامات درمانی دارویی مناسب، ضربان قلب بازگشت و بیمار با فشار 8/14 به بخش  ICU بیمارستان ولیعصر بافق تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده