رفتن به بالا
  • جمعه - ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر : ۵۴۷۶۲
  • چاپ خبر : جلسه تعامل وهم اندیشی دبیرخانه شورای زکات بافق برگزار شد

جلسه تعامل وهم اندیشی دبیرخانه شورای زکات بافق برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان و درآستانه فصل برداشت محصولات کشاورزی (گندم وجو) جلسه تعامل وهم اندیشی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق درمحل کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه فصل برداشت محصولات کشاورزی (گندم وجو) جلسه تعامل و هم اندیشی دبیرخانه شورای زکات شهرستان […]

همزمان با ماه مبارک رمضان و درآستانه فصل برداشت محصولات کشاورزی (گندم وجو) جلسه تعامل وهم اندیشی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق درمحل کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه فصل برداشت محصولات کشاورزی (گندم وجو) جلسه تعامل و هم اندیشی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق درمحل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور اعضای شورای زکات روستای مبارکه تشکیل شد.

در این جلسه سیدرضا هاشمی پور دبیر شورای زکات شهرستان بافق ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته در روستای مبارکه اشاره کرد: با تعاملات خوبی که در منطقه مبارکه بین اعضای شورا و دهیاری در زمینه شناسایی نیازمندی ها و مایحتاج اولیه مددجویان تحت حمایت و نیز شناسایی خیرین انجام شده است، اما طی بازدیدهای صورت گرفته هنوز نیازهای بسیاری است که باید توسط خیرین ونیکوکاران مرتفع شود.

در ادامه این جلسه حجه الاسلام حقیقت، رئیس شورای مردمی زکات روستای مبارکه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سوم خرداد و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: یکی ازاقدامات شایسته و بسیار موفقی که در روستای مبارکه اتفاق افتاد، تشکیل شورای مردمی زکات روستای مبارکه هست که از زمان تشکیل این شورا اقدامات خوبی در زمینه شناسایی نیازمندان و خیرین صورت گرفته والحمدلله بسیاری از مشکلات محرومین مرتفع شده است.

وی در بخش دیگری از مطالب خود اشاره کرد: ما با همکاری شورای روستا، دهیاری و معتمدین محلی توانسته ایم درپایان سال ۹۶ و آغازسال ۹۷ با تهیه سبد غذایی شب عید بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دیگر را برطرف سازیم .

حقیقت در پایان سخنان خود یادآور شد: باتوجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، درنظرداریم باتعامل خیرین در روستا بتوانیم سبدغذایی جذب و بین مددجویان توزیع نماییم.

در پایان این نشست حجه الاسلام عسکری، مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات انجام شده در روستای مبارکه گفت: با توجه اینکه یکی از مهمترین فعالیت های شورای مردی زکات روستا ساماندهی کمک های مردمی و جذب زکات در روستا و هزینه کرد آن می باشد و با وجود اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح دفتر شورا در روستا نمی گذرد، ولی با همت و تلاش مسئولین شورا،دهیاری،معتمدین وخیرین کمک های خوبی جذب و هزینه شده است و از موازی کاری جلوگیری به عمل آمده است.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، یکی مهمترین برنامه های کاری شورای زکات مردمی روستا برنامه ریزی صحیح و استفاده از فرصت عید فطر و جمع آوری فطریه و کفارات و هزینه کرد آن در خود روستا می باشد.

عسکری در پایان سخنان خود در خصوص طرح شجره طیبه و اهدای ثمرات درختان محصول دارجهت فقرا و نیازمندان مطالبی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده