رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر : ۵۴۸۴
  • چاپ خبر : پرداختن زكات معامله با خداوند است

پرداختن زكات معامله با خداوند است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه شوراي زكات شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار،بخشدار مركزي و برخي از مسئولان محلي در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد. "حجت الاسلام سيد جواد سليماني" امام جمعه بافق در اين نشست با اشاره به آياتي از قرآن مجيد پيرامون اهميت زكات در جامعه گفت: […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه شوراي زكات شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار،بخشدار مركزي و برخي از مسئولان محلي در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" امام جمعه بافق در اين نشست با اشاره به آياتي از قرآن مجيد پيرامون اهميت زكات در جامعه گفت: در فرهنگ ديني ما يكي از راه هاي حفظ مال پرداخت زكات مال مي باشد.

فرماندار بافق در ادامه اين نشست با تاكيد بر اهميت پرداخت زكات و تاثير آن در رفع فقر از جامعه عنوان كرد: پرداختن زكات نوعي معامله كردن با خداوند است كه باعث بركت در مال و بازگشت چندين برابري آن از سوي خداوند مي شود.

"سيد مهدي طلايي مقدم "همچنين از آمادگي برخي از شركت هاي خصوصي شهرستان  پيرامون مساعدت در امور خير از جمله پرداخت زكات مستحبي و پروژه هاي عمراني مرتبط با دبيرخانه شوراي زكات شهرستان خبر داد.

در ادامه اين جلسه رييس كميته امداد امام خميني (ره) بافق به بيان گزارش عملكرد دبيرخانه شوراي زكات شهرستان در نه ماه اول امسال پرداخت و گفت: از ابتداي سال 93 تا كنون مبلغ 4671525000 ريال زكات در شهرستان بافق جمع آوري شده است.

"حسين افضلي " همچنين با اشاره به مواردهزينه كرد زكات در شهرستان بافق اظهار كرد : زكات جمع آوري شده در دو مورد اصلي از جمله پروژه هاي عمراني و امور محرومين مصرف مي شود.

در پايان این نشست اعضای ستاد زکات بافق با ارائه راهکارهایی در زمینه احیا و ترویج فریضه زکات در بین مردم و تبیین ضرورت آن بحث و تبادل نظر کردند و برای اجرایی شدن آن تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

شايان ذكر است در اين جلسه از يك خير نمونه در باب زكات مستحبي مرغ گوشتي تجليل به عمل آمد.New0067 New0065 New0064 New0068 New0066

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده