رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر : ۵۴۸۴۴
  • چاپ خبر : مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی برگزارشد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی برگزارشد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور جمعی از مدیران، معاونان و پرسنل آموزش برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور مدیر روابط عمومی، سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی،سید امین رضوی و پرسنل آموزش شرکت […]

مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور جمعی از مدیران، معاونان و پرسنل آموزش برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور مدیر روابط عمومی، سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی،سید امین رضوی و پرسنل آموزش شرکت برگزارشد.

در ابتدا این مراسم حبیب حسن زاده، مدیر روابط عمومی شرکت و مدیر سابق آموزش و پژوهش ضمن قدردانی از زحمات پرسنل آموزش  گفت: این مجموعه نسبت به سائر مجموعه های شرکت پیشتاز بوده و بنده درس های بسیاری در طول تصدی مسئولیتم آموخته ام و شکی نیست که آموزش نقش مهمی را در سازمان ایفاء می کند و امیدوارم گامهایی که در جهت ارتقاء سطح دانش پرسنل محترم برداشته میشود مرضی رضای حقتعالی باشد، ان شاالله.

وی از همکاری و تعامل پرسنل آموزش تشکر کرد و افزود: تلاش نمودم در طول این مدت تا آنچه در توان بوده در راه خدمت و رضای پروردگار  بکار گیرم.

در ادامه سرپرست منابع انسانی شرکت با تشکر از همکاری پرسنل آموزش با یادآوری خاطرات خوب خود در این مجموعه و حضور نیروهای قدیم گفت:جمع قوی و متحدی روی کار است و باید بدنبال آموزش های اثر بخش برای بهبود و ارتقا سطح دانش بود.

فنایی با تاکید بر افزایش آموزش و مطالعات برای پیشرفت تحقیقات شرکت به ویژه گندله سه چاهون افزود: گندله نیاز به روش های جدید دارد، باید استانداردها،شرح وظایف و توانایی جسمی و دانش در انجا ذکر شود. 80 درصد درآمد شرکت از کارخانه فرآوری است و این لازمه ارتقا آموزش دارد چرا که گندله پشتوانه شرکت است و باید به انجام تحقیقات برای فراوری پرداخت.

فنایی خاطر نشان کرد: در بحث معادن زیرزمینی باید آموزش های مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

وی آموزش مجموعه را به روز،رو به رشد و پویا دانست و بر حفظ اهداف در سال 97 تاکید کرد.

سپس سید امین رضوی سرپرست جدید آموزش و پژوهش شرکت با اظهار خرسندی از حضور در جمع تحصیل کرده و دانش آموخته مجموعه آموزش  شرکت گفت: قرار گرفتن در چنین جایگاهی آنهم پس از مدیریت آقای حسن زاده وظیفه بسیار سختی است که امیدوارم زمانی که این مسئولیت را واگذار می کنم همه از عملکرد اینجانب راضی باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده