رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۵۴۸۸۷
  • چاپ خبر : پيگيري مشکلات خانواده شهدا مایه افتخار و وظیفه هر مسئولی است
فرماندار بافق:

پيگيري مشکلات خانواده شهدا مایه افتخار و وظیفه هر مسئولی است

زاده رحمانی فرماندار بافق در دیدار با خانواده های شهدای والامقام “فتوحی و بابایی” پیگیری مشکلات و خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار و وظیفه مسئولان عنوان کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نماینده ولی فقیه  در این نهاد ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، […]

زاده رحمانی فرماندار بافق در دیدار با خانواده های شهدای والامقام “فتوحی و بابایی” پیگیری مشکلات و خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار و وظیفه مسئولان عنوان کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نماینده ولی فقیه  در این نهاد ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان با خانواده های شهدای والامقام “علی اصغر فتوحی” و “حسن بابایی” دیدار و از صبر و استقامت ایشان تجلیل نمودند.

محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در این دیدار ها خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار و وظیفه مسئولان عنوان کرد.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید فتوحی پیرامون رفع مسائلی چون تهیه مسکن، اشتغال فرزندان شهید و برخی دیگر از مشکلات معیشتی ایشان ضمن تماس با بعضی ازمدیران کل استان پیرامون رفع این مسائل قول مساعدت و پیگیری داد.

منبع: فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “پيگيري مشکلات خانواده شهدا مایه افتخار و وظیفه هر مسئولی است”

  • علی اصغررنجبر بافقی says:

    باسلام ودرود بر شما مسوولین دلسوز مرحبا وصد آفرین برشما خداوند به همه ی شما سلامت وتندرستی عنایت کند انشاالله

  • کدوم یکی تون به فکر اشتغال جوانان فقیر هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • احسنت به آقارضا دهقانزاده که برخلاف دیگران جایگاهش در مقابل خانواده شهدا را میدونه و توی هیچکدوم از عیادت ها من ندیدم که بالا بشینه و همیشه سعی کردن پائین مجلس و متواضعانه قرار بگیره.
    احسنت.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده