رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
  • کد خبر : ۵۵۱۷۳
  • چاپ خبر : 20 گام توسعه شهری مبتنی بر گردشگری برای اولین بار در کشور

20 گام توسعه شهری مبتنی بر گردشگری برای اولین بار در کشور

به گزارشآفتاب بافق؛  ، شهردار بافق گفت با همت این نهاد 20 گام برند سازی وتوسعه شهری مبتنی بر گردشگری در ۴فاز با حمایت شهروندان برای اولین بار در کشور، در بافق اجرا می شود. سید علی نوروززاده در حاشیه اولین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شورای اسلامی شهر بافق گفت: در مرحله […]

به گزارشآفتاب بافق؛  ، شهردار بافق گفت با همت این نهاد 20 گام برند سازی وتوسعه شهری مبتنی بر گردشگری در ۴فاز با حمایت شهروندان برای اولین بار در کشور، در بافق اجرا می شود.
سید علی نوروززاده در حاشیه اولین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شورای اسلامی شهر بافق گفت: در مرحله اول برنامه، شهر برای شهروندان بافقی به جای بهتری برای زندگی تبدیل می شود در واقع اعتقاد داریم که تا زمانی که منزلی برای شهروندانش جذاب ودوست داشتنی نباشد هرگز مهیای پذیرش مهمان نیست.
وی افزود: زمانی که شهروندان بافقی حس کنند در بهترن شهر و در فضایی زیبا و دل انگیز زدندگی می کنند می توان وارد مرحله بعدی شد.
این مسئول ادامه داد: در فاز دوم هدف آماده سازی بسترها برای سفر واقامت هم استانیهای عزیز در شهر بافق فراهم می شود.
نوروززاده تصریح کرد در فاز سوم با مهیا شدن زیر ساخت ها بازدید هموطنان عزیز از جای جای میهن اسلامی ایران از شهر بافق حداقل سالی یکبار محقق خواهد شد.
شهردار بافق به فاز نهایی این برنامه اشاره کرد و گفت: درفاز چهارم بعد از فراهم شدن فازهای سه گانه، از شهری برخورداریم که آمادگی پذیرایی از هر قشر گردشگری از جمله گردشگر ملی و بین المللی را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که کیفیت رو فدای کمیت نکنیم تصریح کرد: هم اینک از فاز اول عبور کردیم و بخش عمده ای از فاز دوم عملیاتی شده که نوروز امسال شاهد بازدید شهروندان از جای جای کشور از بافق بودیم.
نوروززاده در پایان گردشگری را یک صنعت چند بخشی عنوان کرد و گفت: در این صنعت نمی شود با تقویت فقط یک بخش انتظار بازدهی فراوان از آن داشت بر همین اساس با تدوین گامهای اساسی برندسازی در کشور سعی می کنیم که به صورت سیستماتیک وبرنامه ریزی شده شاخصهای گردشگرپذیری وایجاد یک شهر دلپذیر برای شهروندان را افزایش بدهیم وانتظار داریم شهروندان و مدیران و مسولین شهری برای تحقق این امر حداکثر همکاری را داشته باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده