رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
  • کد خبر : ۵۵۲۰۶
  • چاپ خبر : برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در بافق + تصاویر

برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در بافق + تصاویر

مراسم جشن گلریزان در حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در تفرجگاه آبشار بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،به منظور حمایت و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، جشن گلریزان امشب همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در تفرجگاه آبشار بافق برگزار شد. این مراسم با حضور طالعی معاون فرماندار،حداد معاون قضایی […]

مراسم جشن گلریزان در حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در تفرجگاه آبشار بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،به منظور حمایت و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، جشن گلریزان امشب همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در تفرجگاه آبشار بافق برگزار شد.

این مراسم با حضور طالعی معاون فرماندار،حداد معاون قضایی دادگستری کل استان،رئیس شورای حل اختلاف، سلیمی معاون کل زندان ها و هیئت همراه،رئیس شوری اسلامی شهر بافق،شهردار،جانشین فرمانده سپاه ناحیه و دبیر ستاد دیه شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدا طالعی معاون فرماندار عدم حضور فرماندار حضور استاندار در شهرستان بافق عنوان کرد و گفت:جا دارد ار شرکت ها،معادن و پایانه ها که مبالغی را کمک کرده مردم نیز در این امر خیر سهیم شوند.

سپس نوروززاده،شهردار بافق ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستان با اظهار خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: اقدام برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد چند سالی است که در شهرستان انجام می گیرد، اما امسال پیشنهاد شد تا همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) جشن گلریزان در جمع مردم انجام گیرد تا با عمل خداپسندانه خود سبب شادی فرزندان زندانیان شوند.

وی از مردم خیرخواه این شهرستان خواست تا با شرکت در این امر خداپسندانه همواره یار و یاور نیازمندان باشند.

سپس حداد معاون قضایی دادگستری کل استان با بیان اینکه باید با مشارکت خود زندانیان جرائم غیر عمد را یاری کنیم،گفت: همه ما می دانیم جرائم غیر عمد حوادثی ناشی از تصادفات،کار و…می باشد.در سال گذشته 5 زندانی غیر عمد در شهرستان بافق داشتیم که با یاری شما ازاد شدند و امسال 6 زندانی وجود دارد که نیازمند یاری شما برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

وی از عموم مردم خواهان شد تا نکات ایمنی را حین رانندگی،محیط کار وپیرامون خود رعایت کنند تا از وقوع حوادث تلخ و ناگوار که به صورت غیرعمد پیش می آید،جلوگیری شود.

حداد خاطر نشان کرد : در مدت 2 سالی که به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان منسوب شدم 1200 پرونده مربوط به جرائم غیر عمد تشکیل شد که 646 نفر از آن را آزاد کردیم.

همچنین عزيزالله عباسيان،دبيرستاد ديه بافق در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آفتاب با اظهار خرسندی از حضور مردم خوب و مهربان شهرستان در اين جشن گفت: حضور مردم متدين بافق در این مراسم و ابراز همدردی آنان در زمانیکه طول روز را روزه دار بوده اند، نشانه ایمان بالای آنان است كه درطول تاريخ نیز بافق در این زمینه نمونه وشاخص کشوری بوده است.

وی به عنوان كوچكترين عضو ستاد ديه ضمن تشکر از تمامي مردم بافق و آرزوی سلامتی برای آنان اظهار امیدواری کرد: اميدوارم همواره اين ايمان واحساس مسئوليت در وجود همگان حفظ و به نسل های آینده نيزمنتقل شود.

دبیر ستاد دیه بافق در پایان سخنان خود از همكاری تمامي مسئولين شهرستان اعم از امام جمعه بافق،فرماندار،شورای شهر وشهرستان، شهردار،رياست دادگستری،دادستان و كليه دست اندركاران تقدير و تشكر كرد.

اجرای طاها فتوحی خواننده محبوب بافقی،مجری توانمند مومن زاده و شومن مطرح کشوری مجید عزتی از دیگر برنامه های این جشن بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده