رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
  • کد خبر : ۵۵۴۵۱
  • چاپ خبر : نشست هماهنگی برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در بافق+تصاویر

نشست هماهنگی برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در بافق+تصاویر

به دعوت رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف برنامه ریزی منجسم برای حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس ؛ نشست هماهنگی مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های مختلف در فرمانداری بافق تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این نشست؛ محمد زاده رحمانی با تسلیت […]

به دعوت رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف برنامه ریزی منجسم برای حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس ؛ نشست هماهنگی مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های مختلف در فرمانداری بافق تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این نشست؛ محمد زاده رحمانی با تسلیت ایام ضربت خوردن و  شهادت مولای متقیان امام علی (ع) گفت : راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار بافق و دهستان های سبزدشت و کوشک به سمت میعادگاه نمازجمعه برگزار می شود.

فرماندار بافق با تشریح شرایط کنونی ایران در منطقه خاورمیانه و یاوه گویی های اخیر امریکا گفت: تمامی سرویس های خبری بیگانه و رسانه ها و خبرگزاری های وابسته به ایادی غرب و رژیم صهیونیسم اسرائیل اوضاع و شرایط کشور را بطور دائم رصد می نمایند تا بلکه بتوانند با ایجاد نارضایتی و انعکاس هدفدار اخبار و اتفاقات ایران در عزم و اراده آهنین ملت خللی وارد نمایند.

وی به تدبیر شایسته حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و افزود: علیرغم تلاش های فراوان و تهدیدهای رژیم جعلی اسرائیل در کرانه باختری و فلسطین اشغالی؛ مردم با ایمان و و خداجوی ایران اسلامی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین در روز قدس به پا می خیزند و هرسال با انسجام و شکوه بیشتر در تمامی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در قاره های مختلف آرمان های امام راحل را در آزاد سازی قدس شریف و ظلم ستیزی علیه اشغالگران را فریاد می زنند.

فرماندار بافق به نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل در آینده نزدیک تاکید کرد و اظهار داشت: با رشادت ها و از جان گذشتگی های نیروهای حزب الله  و مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان رژیم اسرائیل که زمانی آرزوی نیل تا فرات را در سر می پروراند امروز در مثلث کوچکی بین کرانه باختری و فلسطین و لبنان محصور و محدود شده است و در مخصمه خود ساخته به دنبال اجرای گنبد آهنین در آسمان تل آویو هستند تا شاید بتوان از تیررس موشک های بمباران مقاومت اسلامی و جنبش های مردمی در امان بماند.

زاده رحمانی در پایان سخنان خویش به برنامه ریزی دقیق و رعایت حال مردم مومن و روزه دار برای حضور گسترده در مسیر های راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و از همه اقشار مردم در جهت حضور پرشور و نشاط در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

بخشدار بخش مرکزی نیز  با اشاره به اهداف روز جهانی قدس خواستار حضور یکپارچه و گسترده مردم روزه‌ دار در این راهپیمایی شد و گفت: مردم روستاها و آبادیهای بافق با شرکت در راهپیمایی این روز، بار دیگر نشان خواهند داد که حمایت از مظلومان و ایستادگی مقابل ظالمان ویژگی بارز یک مسلمان است.

پورامینی افزود: حضور گسترده مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس باعث ناامیدی استکبار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق  با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس روز بیزاری از ظلم وظالم وحمایت ودفاع از مظلوم است.

 وی افزود: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر امام خمینی(ره) حول اتحاد مسلمین برای آزادسازی فلسطین اشغالی نامگذاری شده است.

در ادامه مسئولین نهاد ها و ارگانها به تشریح اقدامات خود در روز جهانی قدس پرداختند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده