رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
  • کد خبر : ۵۵۵۶۶
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم احیای شب قدر و گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سیدآباد

برگزاری مراسم احیای شب قدر و گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سیدآباد

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی شب گذشته در روستای سید آباد با حضور اهالی روستا برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم احیای شب قدر و گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی شب گذشته در روستای سید آباد شهرستان بافق با حضور اهالی روستا برگزار […]

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی شب گذشته در روستای سید آباد با حضور اهالی روستا برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم احیای شب قدر و گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی شب گذشته در روستای سید آباد شهرستان بافق با حضور اهالی روستا برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام حاجی حسینی ضمن بر شمردن فضائل شب قدر با بیان یژگی‌های شخصیتی امام راحل(ره) ابراز داشت: ساده زیستی و توکل به خداوند از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود و ایشان همه موفقیت‌ها را نشأت گرفته از عنایت و لطف خداوند می‌دانستند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده و ایشان به ما نشان دادند که اگر همه دنیا به ما پشت کرد نباید توکل خود را به خداوند از دست بدهیم.

در ادامه مرثیه سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع) تقی زاده و بابایی انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده