رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
  • کد خبر : ۵۵۶۶
  • چاپ خبر : همکاری اوقاف و کمیته امداد شهرستان بافق در استفاده از ظرفیت موقوفات برای کمک به نیازمندان

همکاری اوقاف و کمیته امداد شهرستان بافق در استفاده از ظرفیت موقوفات برای کمک به نیازمندان

"حسین افضلی "رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق به همراه تنی چند از کارکنان آن نهاد ظهر دیروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه بافق با "حجت السلام کارگران" دیدار و گفتگو کرد. مدیر کمیته امداد بافق خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) این کمیته را برای خدمت رسانی به مردم و مستمندان […]

"حسین افضلی "رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق به همراه تنی چند از کارکنان آن نهاد ظهر دیروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه بافق با "حجت السلام کارگران" دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کمیته امداد بافق خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) این کمیته را برای خدمت رسانی به مردم و مستمندان جامعه پایه گذاری کردند و تا به حال هزاران نفر از حمایت های مختلف این ارگان بهره مند شده اند.

" حسین افضلی " در این دیدار گفت : کميته امداد در راستاي حمايت از اقشار نيازمند جامعه اقدامات متفاوتي ارائه مي دهد و در اين راستا نيازمند حمايت و همکاري همه مسئولان و مردم است.

وی  با اشاره به اینکه بیش از دو هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد بافق هستند تصریح کرد: پرداخت مستمری، تامین جهیزیه، مسکن، درمان،خدمات فرهنگی و آموزشی، خودکفایی و غیره از جمله خدماتی است که این نهاد به آنها ارائه می کند.

این مقام مسئول به احیاء و گسترش امر خداپسندانه و حیات‌بخش وقف اشاره  نمود و افزود: اگر وقف در حوزه خدمت رسانی به محرومین ونیازمندان جامعه گسترش پیدا کند خواهیم توانست بسیاری از مشکلات، محرومیت‌ها و فقرها را از بین ببریم و در کنار آن کارهای بزرگی انجام دهیم.

حجت السلام " محمد علی کارگران" در این نشست به نقش وقف در ریشه کن کردن فقر در جامعه اشاره نمود و افزود : می توانیم با ترویج سنت حسنه وقف و ایجاد وقف های جدید  از سوی واقفین خیر اندیش در شهرستان بسياري از مشکلات ومحروميت‌ ها را از بین ببریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق با بیان اینکه اوقاف در خدمت دین، اسلام، اهل بیت، نظام و مردم است، افزود: اجرای نیات واقفان یکی از برنامه‌های اصلی اوقاف است که براساس نظر واقف در زمان‌های مشخص اجرا می‌شود.

همچنین در این دیدار " محمد رنجبر" معاون اداره اوقاف و امور خیریه بافق به ارائه گزارشی از وضعیت موقوفات شهرستان و نیات واقفین خیر اندیش پرداخت.

در این نشست در خصوص ظرفیت موقوفات شهرستان بافق جهت  کمک به اجرای برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت از اقشار نیازمند جامعه و از بین بردن فقر و محرومیت بحث و تبادل نظر گردید.

awqaf (14)

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده