رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر : ۵۵۷۸۱
  • چاپ خبر : حضورتسلی بخش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در منزل 2 پیرغلام اباعبدالله الحسین(ع)
گزارش تصویری:

حضورتسلی بخش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در منزل 2 پیرغلام اباعبدالله الحسین(ع)

در پی درگذشت مرحوم کاظم تفکری و کربلایی احمد قائمی ذاکرین اهل بیت(ع) و خادمین آل الله ؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با حضور در منزل و دیدار با خانواده های آنان این ضایعه را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق ؛ محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور […]

در پی درگذشت مرحوم کاظم تفکری و کربلایی احمد قائمی ذاکرین اهل بیت(ع) و خادمین آل الله ؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با حضور در منزل و دیدار با خانواده های آنان این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق ؛ محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و سرپرست سنگ آهن مرکزی بافق به همراه

احمد طلایی مشاور مدیر عامل در صندوق، حیدری پور جانشین مدیر عامل، حبیب حسن زاه مدیر روابط عمومی، میرطاهری رئیس حراست و رنجبر معاون برنامه ریزی طی مراسمی که در بیت مرحوم کاظم تفکری و کربلایی احمد قائمی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن برگزار شد با تسلیت درگذشت ذاکرین اهل بیت (ع) همزمان با لیالی پرخیر و برکت قدر،از خداوند متعال برای آنان طلب آمرزش و مغفرت و برای خانواده هایشان صبر مسئلت نمود و بر انجام امور آنان تاکید کرد.

لازم بذکر است مدیر عامل شرکت سنگ آهن با حضور در منزل حمید دهقان یکی از کارکنان شرکت سنگ آهن شاغل در مخابرات که مدتی بعلت بیماری در منزل به سر می برد با وی دیدار کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده