رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر : ۵۵۸۱۲
  • چاپ خبر : دعوت جامعه ورزش و جوانان بافق برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت جامعه ورزش و جوانان بافق برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق طی پیامی از جامعه ورزش و جوانان این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد. به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی از جامعه ورزش و جوانان این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت به عمل […]

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق طی پیامی از جامعه ورزش و جوانان این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی از جامعه ورزش و جوانان این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

روز قدس یادگار شایسته بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، روز بیداری و تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که  در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده​ اند.

جامعه ورزش و جوانان شهرستان بافق  همچون سال‌های گذشته با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حمایت خود را از حقوق مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می​نماید

بدینوسیله ضمن دعوت از کلیه ورزشکاران، مربیان، داوران، ​پیشکسوتان، جوانان فهیم و انقلابی، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد تقاضامندم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر شور و شعور انقلابی و اسلامی خود را به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی و حامیان آن‌ها بکشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده