رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : ۵۵۸۸۳
  • چاپ خبر : حماسه حضور مردم ولایتمدار بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس
گزارش تصویری:

حماسه حضور مردم ولایتمدار بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم شهربافق با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده به جنایت ها و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین سر دادند و به دنیا اعلام کردند که مسلمانان، بیت المقدس و فلسطین را فراموش نخواهند کرد. به گزارش آفتاب بافق؛مردم و مسئولان شهرستان بافق همزمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با […]

مردم شهربافق با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده به جنایت ها و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین سر دادند و به دنیا اعلام کردند که مسلمانان، بیت المقدس و فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛مردم و مسئولان شهرستان بافق همزمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه ” بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و خواستار اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

مردم ولایت مدار شهر بافق ضمن پیمودن مسیر راهپیمایی از محل بسیج تا مسجد جامع و قرائت بیانیه، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با جنایات های رژیم اشغالگر قدس ، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده