رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر : ۵۶۱۷۵
  • چاپ خبر : میزان زکات فطریه سال 97 اعلام شد

میزان زکات فطریه سال 97 اعلام شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بافق میزان مبلغ زکات فطریه سال ۱۳۹۷ از سوی استان یزد را ۶ هزار تومان اعلام نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ سید رضا هاشمی پور،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق  با اشاره به فواید پرداخت زکات فطریه گفت: حفظ انسان از مرگ و سلامتی جسم و پاکسازی روح از رذایل […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بافق میزان مبلغ زکات فطریه سال ۱۳۹۷ از سوی استان یزد را ۶ هزار تومان اعلام نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید رضا هاشمی پور،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق  با اشاره به فواید پرداخت زکات فطریه گفت: حفظ انسان از مرگ و سلامتی جسم و پاکسازی روح از رذایل اخلاقی و همچنین افزایش روزی و مال از جمله مزیت های اهمیت دادن به زکات فطریه است.

وی با اعلام اینکه میزان مبلغ زکات فطریه سال ۱۳۹۷ از سوی استان یزد ۶ هزار تومان می باشد، افزود: زکات فطریه جمع آوری شده طبق نیت نیکوکاران در جهت کمک هزینه معیشت، درمان، جهیزیه، مسکن و هزینه تحصیلی فقرا و نیازمندان هزینه می شود.

رئیس کمیته امداد امام بافق ادامه داد: شهروندان نیکوکار می توانند با شماره گیری کد Ussd و وارد کردن شماره دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵۲# ویژه شهرستان بافق و انتخاب شماره گزینه ۵ طرح های ویژه به صفحه بعد هدایت شده و مجددا با انتخاب عدد ۵ مبلغ مربوط به زکات فطریه عام و سادات خود را پرداخت نمایند.

وی همچنین عنوان کرد: از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۱۱۷۰۳۰ و نرم افزارهای تلفن همراه زکات فطریه قابل پرداخت است.

هاشمی پور در پایان به راه اندازی پایگاه های کمیته امداد در سطح شهر و شهرستان اشاره کرد و گفت: این نهاد آماده دریافت زکوات فطریه و کفارات مردم خداجو شهرستان بافق است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده