رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
  • کد خبر : ۵۶۱۹۱
  • چاپ خبر : فرار راننده زن بافقی پس از تصادف با موتور سوار جوان

فرار راننده زن بافقی پس از تصادف با موتور سوار جوان

حدود ساعت 4 عصر سواری پژو به رانندگی یکی از خانم های بافقی در خیابان دارایی با یک موتور سوار جوان تصادف میکند و نه تنها به کمک جوان زخمی نمی آید بلکه با دستپاچگی از محل تصادف متواری می شود. به گزارش آفتاب بافق : پدر این جوان بافقی با بیان چگونگی روی دادن […]

حدود ساعت 4 عصر سواری پژو به رانندگی یکی از خانم های بافقی در خیابان دارایی با یک موتور سوار جوان تصادف میکند و نه تنها به کمک جوان زخمی نمی آید بلکه با دستپاچگی از محل تصادف متواری می شود.

به گزارش آفتاب بافق : پدر این جوان بافقی با بیان چگونگی روی دادن این تصادف می گوید: پسرم فرشاد در خیابان دارایی با موتور در حال حرکت بوده که ناگهان سواری پژو با او تصادف میکند و از صحنه متواری می شود.
پدر فرشاد با انتقاد از رانندگی تعدادی از رانندگان بافقی می گوید :
پس از وقوع تصادف فرشادرا به بیمارستان بافق می بریم که تا یک ساعت بینی او خونریزی داشته و پس از عکس گرفتن مشخص می شود که بینی پسرم شکسته و صورت او داغون شده است.
وی با اشاره به اینکه تصویر سواری پژو را گرفته است گفت : این عین نامردی است که راننده زن به جای اینکه به کمک پسر من بیاید و او را به بیمارستان برساند یا لااقل پس از تصادف جویای احوال او شود صحنه تصادف را ترک کند و فرار را بر قرار ترجیح بدهد. ایکاش انسانیت در وجود این راننده از بین نرفته بود و فرد مصدوم را مانند فرزند خود میدانست و به او برای رسانیدن به بیمارستان و مرکز درمانی کمک میکرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده