رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
  • کد خبر : ۵۶۲۶۵
  • چاپ خبر : اجرای گروه خیمه شب بازی شبدیز،مسئولان را نیز مشتاق به تماشای نمایش آئيني سنتي و اصيل ايراني کرد

اجرای گروه خیمه شب بازی شبدیز،مسئولان را نیز مشتاق به تماشای نمایش آئيني سنتي و اصيل ايراني کرد

استقبال خوب تماشاگران بافقی از نمایش خیمه شب بازی شبدیز باعث شد مسئولان را شب گذشته مشتاق به دیدار این نمایش آئيني سنتي و اصيل ايراني در مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار کند.     به گزارش آفتاب بافق،گروه خيمه شب بازي شبديز به کارگردانی میثم پورمنش که از آغاز ماه مبارك رمضان در مجموعه تفرجگاهي […]

استقبال خوب تماشاگران بافقی از نمایش خیمه شب بازی شبدیز باعث شد مسئولان را شب گذشته مشتاق به دیدار این نمایش آئيني سنتي و اصيل ايراني در مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار کند.

 

 

به گزارش آفتاب بافق،گروه خيمه شب بازي شبديز به کارگردانی میثم پورمنش که از آغاز ماه مبارك رمضان در مجموعه تفرجگاهي آبشار بافق اقدام به اجراي نمايش آئيني سنتي و اصيل ايراني نموده است،شب گذشته میزبان جمعی از مسئولین شهرستان شد.

در حالی که تنها 2 شب دیگر به اتمام کار این گروه باقی مانده است، استقبال بسیار خوب مردم بافق برای تماشای این نمایش در شب های گذشته نشان از موفقیت میثم پورمنش در زنده کردن و حفظ این هنر سنتی و اصیل ایرانی دارد.

پورمنش هر شب یک داستان دنباله دار متفاوت را با فن بیانی زیبا برای تماشاچیان اجرا نمود و همین دلیل استقبال بسیار خوب مردم و کودکان برای حضور و تماشای این برنامه نمود.

وی مدت يک سال به آموزش  و مطالعه در این زمينه پرداخت و سرانجام موفق شد اين کار را برای اولين بار در استان يزد به اجرا در آورد.

شایان ذکر است؛ گروه خیمه شب بازی شبديز تنها امشب و فردا شب ساعت 22 در محل پارک آبشار میزبان علاقمندان به این هنر و مردم خوب شهرستان خواهد بود.

جا دارد از حمایت ها و پشتیبانی شهردار و مجموعه شهرداری و نیز پرسنل پارک آبشار که در اجرای این آئین سنتی نقشی موثر ایجاد نمودند،تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده