رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر : ۵۶۳۵
  • چاپ خبر : پيام فرماندار بافق به مناسبت دهه مبارك فجر

پيام فرماندار بافق به مناسبت دهه مبارك فجر

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار بافق در پيامي آغاز سي و ششمين بهار انقلاب و ايام الله مبارك دهه فجر را تبريك گفت . در اين پيام آمده است :   بنام خداوند بخشنده مهربان والفجر ولیال العشر طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که ملت غیور […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار بافق در پيامي آغاز سي و ششمين بهار انقلاب و ايام الله مبارك دهه فجر را تبريك گفت .

در اين پيام آمده است :

 

بنام خداوند بخشنده مهربان

والفجر ولیال العشر

طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که ملت غیور و آزادی خواه ایران به رهبری حضرت امام خمینی(قدس ره) در برابر استبداد رژیم ستم شاهی از خودشان دادند.

سی و شمسن سالگرد انقلاب شکوهمند ایران سرافراز را گرامی می داریم و به یاد می آوریم که ملت ایران چگونه طی دهها سال سرافراز و سربلند در مقابل انواع و اقسام تهدیدات و بحران ها از اقدامات تروریستی اول انقلاب و جنگ تحمیلی تا تحریم های ناعادلانه، با تمام توان و تلاش خود از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع و صیانت نمودند.

مروری بر تاریخ بافق و مردم دارالشجاعه نشان می دهد که چگونه و به درستی مردم شهر آهن و آفتاب نقش خود را در انقلاب و عرصه های پس از آن نشان دادند، حال وظیفه داریم خدمات، ثمرات، اقدامات، ارزشها، رشادتها، دلیر مردی ها و خاطرات و خون های شهدای عزیز را که برای کشور عزیزمان ایران پرداخت شده را به نسل بعد منتقل کنیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان، استدعا دارم در دهه مبارک فجر 93 و سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی همچون همیشه با حضور بی نظیر خود در جشن ها و مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن به همراه کودکان و نوجوانان شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای خمینی کبیر، با رهبری معظم انقلاب نیز تجدید بیعت نمائیم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده