رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
  • کد خبر : ۵۶۴۱۰
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

  به‌ مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق، پیام تبریکی صادر نمود.   به گزارش آفتاب بافق،حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم روزه دار شهرستان تبریک گفت. […]

 

به‌ مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق، پیام تبریکی صادر نمود.

 

به گزارش آفتاب بافق،حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم روزه دار شهرستان تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام علی‏ علیه‌السلام: «إنَّما هُوَ عِیدٌ لِمَن قَبِلَ اللَّهُ صِیامَهُ و شَكَرَ قِیامَهُ»؛ امروز تنها عید كسی است كه خداوند روزه‌‏اش را پذیرفته و شب‌زنده‌‏داری‌‏اش را سپاس گزارده است. (نهج‌البلاغه، حكمت ۴۲۸)

 

فرارسیدن عید سعید فطر، عید توفیق در تهذیب نفس، عید اندیشه و خردورزی و دوستی با خداوند متعال را به امت شهید پرور بافق بویژه خانواده بزرگ و محترم سنگ آهن مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

کارکنان شریف و تلاشگر چغارت در کنار سایر اقشار مؤمن و متدین ایران اسلامی زینت بخش شب ها و روزهای صیام مساجد و مجالس قرآن و مناجات بویژه لیالی قدر بودند و موجبات بیش از پیش وحدت توأم با معنویت ملت شریف را فراهم نمودند و با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادیخواهی و ظلم ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

 

همکاران عزیز ما در چغارت با تأسی از آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی خمینی کبیر(ره) و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) مهمترین عامل پیشرفت کشور را احیای فضائل اخلاقی و حفظ وحدت ملی می داند که امیداریم بتوانیم همگی در این راه مقدس موفق و پیروز باشیم.

 

سرافرازی میهن عزیزمان ایران اسلامی و سعادت ملت شریف بویژه جهادگران عرصه صنعت و معدن دیارمان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

والعاقبه للمتقین

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده