رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
  • کد خبر : ۵۶۴۱۹
  • چاپ خبر : نماز عید فطر؛ پایانی خوش بر یک ماه عبادت و بندگی مردم بافق
گزارش تصویری:

نماز عید فطر؛ پایانی خوش بر یک ماه عبادت و بندگی مردم بافق

نفس‌های شب قدر گذرانده، ایمان‌های رمضان‌دیده و بدن‌های روزه‌کشیده صبح امروز در مسجد جامع بافق گرد هم آمدند و به شکرانه یک ماه تعبد و بندگی، قنوت تقوا خواندند. به گزارش آفتاب بافق؛ از نخستین لحظات صبح امروز خیابان و مسجد جامع بافق مملو از جمعیت پرشور مردم متدین و نمازگزار بود، یکی سجاده بدست […]

نفس‌های شب قدر گذرانده، ایمان‌های رمضان‌دیده و بدن‌های روزه‌کشیده صبح امروز در مسجد جامع بافق گرد هم آمدند و به شکرانه یک ماه تعبد و بندگی، قنوت تقوا خواندند.

به گزارش آفتاب بافق؛ از نخستین لحظات صبح امروز خیابان و مسجد جامع بافق مملو از جمعیت پرشور مردم متدین و نمازگزار بود، یکی سجاده بدست دارد، آن یکی فرزندش را بغل کرده، دیگری دستش در دست فرزندش است، اما همه برای جشن بندگی آمده اند.

زن، مرد، پیر، جوان، کودک، روحانی، بازاری،مسئولین،همه و همه خود را برای اقامه نماز عید سعید فطر به امامت امام جمعه بافق به مسجد جامع رسانده بودند.

امروز بازار انواع روبوسی نیز داغ بود؛ روبوسی های خودمانی،روبوسی مسئولین،روبوسی جوانانه و…

با شروع نماز عید تنها یک صداست که شنیده می شود. صدای امام جمعه بافق که حمد و سوره نماز عید را تلاوت می کند. انگار نه انگار که جمعیتی مملو در یک‌جا جمع شده است؛ همه به صدای امام جمعه گوش فرا می دهند.

آری جشن بندگی و معنویت پس از یک ماه عبادت است. فصل اخلاص و تثبیت انسانیت انسان‌هاست؛ (( اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه)) خدایا این دعا و استغاثه ما به درگاه توست. امروز برای تجدید عهدی دیگر با حضرت ولیعصر(عج) آمده ایم تا شاید جمعه ای دیگر نظاره گر روی منجی باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده