رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
  • کد خبر : ۵۶۷۰۷
  • چاپ خبر : اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق
گزارش تصویری:

اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق

مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق امشب با معرفی 3 تیم برتر شهرستان به کار خود پایان داد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق امشب با حضور رضا نارگانی مدیر اداره ورزش و جوانان ،داوود پور امینی بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین ورزش با معرفی 3 تیم برتر […]

مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق امشب با معرفی 3 تیم برتر شهرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق امشب با حضور رضا نارگانی مدیر اداره ورزش و جوانان ،داوود پور امینی بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین ورزش با معرفی 3 تیم برتر شهرستان برگزار شد.

محمد جواد فتاحی بافقی، رئیس هئیت والیبال بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون این دوره از مسابقات گفت: دومین دوره مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بافق با حضور 12 تیم از شهرستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه و پیشرفت این رشته مفرح ورزشی بخصوص در بخش نونهالان،نوجوانان و جوانان و معرفی تیم منتخب والیبال شهرستان در قسمت بانوان عنوان کرد.

فتاحی در ادامه با اعلام 3 تیم منتخب والیبال شهرستان در بخش بانوان افزود: در این دوره از مسابقات تیم های جواهر کوثر حائز مقام اول،شهید سید عبدالغفور ناظری (الف) در جایگاه دوم و شهدای گمنام دولت آباد موفق به کسب مقام سوم شد.

رئیس هئیت والیبال بافق در پایان سخنان خود از کلیه مسئولین ورزش شهرستان،اسپانسرها،سرپرستان،مربیان،بازیکنان که در برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی همراهی نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

عکس: فاطمه ایرانی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده