رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
  • کد خبر : ۵۶۷۸۳
  • چاپ خبر : شب بخارا با محوریت وحشی بافقی برگزار می شود

شب بخارا با محوریت وحشی بافقی برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق با اشاره به برگزاری «شب بخارا» با محوریت شناساندن وحشی بافقی، گفت: این برنامه برای اولین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته و بافقی تبار به مردم به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود. به گزارش آفتاب بافق،دکتر حسین ارجمند، رئیس اداره فرهنگ […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق با اشاره به برگزاری «شب بخارا» با محوریت شناساندن وحشی بافقی، گفت: این برنامه برای اولین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته و بافقی تبار به مردم به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

به گزارش آفتاب بافق،دکتر حسین ارجمند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری «شب بخارا» در بافق، اظهار کرد: این برنامه فرهنگی به صورت استاني دوشنبه چهارم تیرماه از ساعت 19 تا 21 در محل اداره فرهنگ و ارشاد بافق برگزار می‌شود.

وی در مورد موضوع و محور اصلی این برنامه نيز بیان کرد: این برنامه برای اولین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته و بافقی تبار به مردم به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

این مسئول با بيان اين كه برگزاری این مراسم اولین اقدام بعد از تصویب ضرورت ایجاد بنیاد وحشی  بافقی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق است، افزود: این شخصیت بین‌المللی و صاحب سبک مانند دیگر شعرای. بزرگ ایرانی نیازمند شناخته شدن در سطح کشور است و ولي تاکنون  پرداختن به این شخصیت بزرگ مغفول مانده است.

وی در رابطه با دیگر اهداف برگزاری شب بخارا در بافق، تصریح کرد: این چنین برنامه‌هایی جهت شناسایی این شاعر و افراد بزرگی چون او به مردم به ویژه جوانان است.

ارجمند با اشاره به مهمانان  برنامه شب بخارا، بیان کرد: «محمدکاظم کهدویی»، «سید محمود الهام‌بخش»، «حسین مسرت» ومهمان ویژه مراسم «علی دهباشی» سر دبیر فصلنامه وزین بخارا هستند که در رابطه با وحشی بافقی ایراد سخن خواهند کرد.

وی در مورد بنیاد وحشی بافقی نیز اظهار کرد: ایجاد این بنیاد یکی از ضرورت‌های فرهنگی شهرستان بافق محسوب می‌شود و هم اکنون نیز مسیر طولانی برای تصویب آن وجود دارد که عزمی قاطع را می‌طلبد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به همت فرمانداری بافق و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،روابط عمومی سنگ آهن و شهرداری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده