رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : ۵۶۸۱۴
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس صنعت معدن و تجارت بافق به مناسبت روز ملی اصناف

پیام تبریک رئیس صنعت معدن و تجارت بافق به مناسبت روز ملی اصناف

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بافق به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اصناف پیامی صادر نمود. به گزارش آفتاب بافق،ولی الله رنجبر رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق در پیامی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به کسبه شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: اولین روز از تیرماه به نام […]

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بافق به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اصناف پیامی صادر نمود.

به گزارش آفتاب بافق،ولی الله رنجبر رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق در پیامی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به کسبه شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند.

برای داشتن اقتصادی سالم و پویا٬ باید به بخش صنوف کشور توجه بيشتری شود و میتوان به همت همه بازاریان و همراهی متصدیان امر با یک برنامه ریزی اصولی و مدون٬ از پتانسيل عظيم این قشر عظيم استفاده نمود و از آن برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال استفاده بهينه نمایيم.

ضمن تبریک این‌روز به تک تک بازاریان شهرستان آرزوی سلامتی  موفقیت و بهروزی برای تمامی این عزیزان از درگاه ایزد منان دارم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده